Naisille mietittävää seksiä koskien

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miehen silmin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Miehen silmin

Vieras
Osui eräällä toisella foorumilla keskustelusta eräs kommentti silmiin, joka pitäisi todellakin olla kaikkien naisten luettavissa.

Nimimerkit sensuroitu

Alempi viesti siis mihin naiset kiinnittäkää huomiota ja miettikää. Tämä on harvinaisen totta.

Lainaus:
XXXX XXXX kirjoitti:

Ei se uusi mies löydy julkkisnaiselle millisekunnissa - asiahan on niin, että se julkkisnainen on ylläpitänyt ns. kulissia ties vaikka kuinka pitkään ja pettänyt miestään. Kun on haku tuottanut toivotunlaisen tuloksen, niin hus vain vanha mies pihalle ja sitten naistenlehtiin kertomaan uudesta ihanasta rakkaudesta ja siitä, kuinka sielujen sympatia nyt toteutuu seksikkään uuden könsikkään kanssa, ja seksikin on paljon parempaa.

XXXX kirjoitti:

Naisten on mielestäni turha puhua mitään seksistä. Itse olen harrastanut aika monen naisen kanssa kuitenkin seksiä ja niistä vain erittäin harvat ovat olleet hyviä. Niinpä välillä saatan pitää mielummin kokonaan välivuosia seksistä. Monet ovat ihan kuin jotain hemmetin kuolleita kaloja. Siis niin veteliä tyyppejä, että se into häviää saman tien. Sitten pitää yrittää miettiä jotain toista naista, mutta kun sekään ei tuota tulosta niin lopettaa sen seksin, kun ei huvita. Toki jotkut ovat hemmetin hyviä ja aktiivisia, mutta suurin osa ei ja silti he pitävät sitä tilannetta sellaisena, että he muka antavat, vaikka saakeli makaavat laiskoina ja saisivat olla tyytyväisiä, että yleensä saavat ikinä seksiä. Se on yksi syy minkä takia rajoitan seksiä, koska naisten asenne on aivan väärä. Ilo on heidän puolellaan noissa tilanteissa. Miestä vain vituttaa jos/kun hän joutuu sellaisen kanssa seksiä harrastamaan.

Seksi on vain yksinkertaisesti yksi niistä asioista, joita naiset eivät keskimäärin osaa.

Naiset luulevat, että kun mies laukeaa on se merkki hyvästä seksistä. No ei se ole merkki mistään, seksi voi olla ihan paskaa vaikka saatkin orgasmin. Orgasmeilla on eroja, hyvän seksin jälkeen laukeat todella rajusti, huonon seksin jälkeen orgasmi ei tunnu oikeastaan miltään.

Olkoon sitten ilman seksiä, jos ei tavallinen nainen kelpaa. Kuka siinä häviää? Kyllä ne naiset saavat seksiä muiltakin. Ehkä jopa jotakin enemmänkin, kuin vain seksiä.

mutta suurin osa ei ja silti he pitävät sitä tilannetta sellaisena, että he muka antavat, vaikka saakeli makaavat laiskoina ja saisivat olla tyytyväisiä, että yleensä saavat ikinä seksiä. Se on yksi syy minkä takia rajoitan seksiä, koska naisten asenne on aivan väärä. Ilo on heidän puolellaan noissa tilanteissa. Miestä vain vituttaa jos/kun hän joutuu sellaisen kanssa seksiä harrastamaan.

Ajattelin tuoda ilmi tätä puolta ajattelumallista seksistä. Nainen makaa selällään kuin lahna ja kuvittelee vielä tekevänsä tässä miehelle jonkun palveluksen ja parhaimmassa tapauksssa haluaa vielä mieheltä palveluksia ja lahjoja tälläisen suorittamisen jälkeen / ennen.

Naiset luulevat, että kun mies laukeaa on se merkki hyvästä seksistä. No ei se ole merkki mistään, seksi voi olla ihan paskaa vaikka saatkin orgasmin. Orgasmeilla on eroja, hyvän seksin jälkeen laukeat todella rajusti, huonon seksin jälkeen orgasmi ei tunnu oikeastaan miltään.

Tai tarkemmin, huonossa seksissä voi saada siemensyöksyn mutta ei välttämättä (laukaisevaa) orgasmia.

Niin no toiset miehet osaavat antaa naiselle orgasmin ja ymmärtävät että se ei suikaan vaadi yhdyntää. Jos et jaksa lämmitellä naista niin saat nussi lahnaa - siinä se suorasukaisesti sinulle hyvä mies. Voi toki olla vaikeaa noin täydellisen uroon ymmärtää se seikka että naiset nyt vaan ei ole samanlaisia kuin te miehet.

Mies on helppo tyydyttää, äärettömän helppo. Nainen ei. Kokemusta on, molemmista.

mutta suurin osa ei ja silti he pitävät sitä tilannetta sellaisena, että he muka antavat, vaikka saakeli makaavat laiskoina ja saisivat olla tyytyväisiä, että yleensä saavat ikinä seksiä. Se on yksi syy minkä takia rajoitan seksiä, koska naisten asenne on aivan väärä. Ilo on heidän puolellaan noissa tilanteissa. Miestä vain vituttaa jos/kun hän joutuu sellaisen kanssa seksiä harrastamaan.

Ajattelin tuoda ilmi tätä puolta ajattelumallista seksistä. Nainen makaa selällään kuin lahna ja kuvittelee vielä tekevänsä tässä miehelle jonkun palveluksen ja parhaimmassa tapauksssa haluaa vielä mieheltä palveluksia ja lahjoja tälläisen suorittamisen jälkeen / ennen.

No mä saisin tästä sen kuvan että se nainen todella EI ole kovinkaan kiinnostunut sun orgasmistasi, ehkä sitä ei oikeasti ollenkaan kiinnostaa harrastaa seksiä sun kanssa? Kannattaa miettiä missä on vika, jos kaikki naiset muuttuu passiiviseksi sun sängyssä. Ehkä haiset pahalle tai teet itse jotain väärin? esim. jos mies on huono panemaan, se jos mikä tappaa tunnelman, yök. Siinä sitten vaan makaa ja toivoo että toinen lopettaisi mahd. pian.

Ja mies raukka kuvittelee tekevänsä naiselle palveluksen/ antavansa suurenkin nautinnon :(

[QUOTE="Vieras";25680273]Tai tarkemmin, huonossa seksissä voi saada siemensyöksyn mutta ei välttämättä (laukaisevaa) orgasmia.[/QUOTE]

Hyvän seksin jälkeen se orgasmi on paljon, paljon voimmakkaampi kuin jonkun räveltämisen jälkeen, joskus on ollut niin mitättömiä orgasmeja, että eivät ole tuntuneet missään mutta silti kuitenkin tulee siemensyöksy.

mun mielestä seksi ei oo suoritus, vaan rentoa ja kivaa. jumppa- ja akrobatiatunneilla voi sit käydä erikseen ;)

tietty jos vakavia ollaan ni eiköhän se laiska ja mielenkiintoa herättämätön kumppani oo ihan yhtä ikävä riippumatta sukupuolesta. ainakin itsellä menee fiilis jos toinen ei millään tasolla tunnu olevan aktiivinen vaan oottaa vaan tulevansa ainaostaan itse tyydytetyksi joka kerta kun harrastetaan seksiä.

[QUOTE="nainen";25680309]No mä saisin tästä sen kuvan että se nainen todella EI ole kovinkaan kiinnostunut sun orgasmistasi, ehkä sitä ei oikeasti ollenkaan kiinnostaa harrastaa seksiä sun kanssa? Kannattaa miettiä missä on vika, jos kaikki naiset muuttuu passiiviseksi sun sängyssä. Ehkä haiset pahalle tai teet itse jotain väärin? esim. jos mies on huono panemaan, se jos mikä tappaa tunnelman, yök. Siinä sitten vaan makaa ja toivoo että toinen lopettaisi mahd. pian.

Ja mies raukka kuvittelee tekevänsä naiselle palveluksen/ antavansa suurenkin nautinnon :([/QUOTE]

Sen verran monien naisten kanssa olen seksiä harrastanut, että hyviäkin (aktiivisia) on joukkoon eksynyt.

Toki vika voi olla molemmissa, mutta näin yleensä asia vain tuppaa olemaan näin, niin ikävältä kun se saattaa kuulostaakin.

:laugh: Eiköhän tää "seksin osaaminen" päde ihan molempiin sukupuoliin?

Ja sitäpaitsi, on myös niitä parisuhteita joissa rakkaus tekee seksistä myös hyvää eikä siihen tarvita kummempaa jumppailua tai extreme"pane mua nenään kun mä seison käsilläni"-efektejä..

• Tykkää
Reactions: Lex
Mieheni yleisin "esileikki" on asettua täydessä valaistuksessa alastomana sängylle selälleen makaamaan "katso nyt mikä pakkaus!"- katse silmissään.

How hot is that?:O

Seksi on vain yksinkertaisesti yksi niistä asioista, joita naiset eivät keskimäärin osaa.

mun on kyl ihan pakko huomauttaa et jos sulla on oikeasti sellainen olo et suurin osa naisista ei osaa panna, ni herranjesta kato peiliin, voi olla ettei vika ole niissä naisissa. eka askel hyvään seksiin muutenkin on ihan se että kommunikoi toiselle toiveensa. ainakin oma seksielämä on huomattavasti parempaa ku oon osannu näyttää mistä pidän ja mikä innostaa.

Mä myönnän olevani surkea. Niin surkea, että parempi vissiin elää selibaatissa, kun nolata iteään enään :ashamed:
Mutta eikös ne kaikki kauniit ja seksikkäät naiset, joilla on tekotissit yms. ole auotomaattisesti mahtavia miesten mielestä :)

Yhteistyössä