V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja minä :Olisi todella mielenkiintoista tietää mitä oppilas oli tehnyt, sillä yleensä niin metsä vastaa kun huudetaan.
Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:Alkuperäinen kirjoittaja minä :Olisi todella mielenkiintoista tietää mitä oppilas oli tehnyt, sillä yleensä niin metsä vastaa kun huudetaan.
Aivan. Tuskin opettajalla pinna tyhjästä katkeaa...
Alkuperäinen kirjoittaja Hei:Joo, joutuuko ne oppilaatkin sitten pulittamaan opettajille hynkkyä kun huorittelvat sun muuta?? ei varmaan.
Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:Alkuperäinen kirjoittaja Hei:Joo, joutuuko ne oppilaatkin sitten pulittamaan opettajille hynkkyä kun huorittelvat sun muuta?? ei varmaan.
Mun mielestä tasavertaisuutta voisi toteuttaa tässäkin paljon paremmin. 300 ?:n sakko myös oppilaille, jotka haukkuvat opettajaa.
Miksi opettajan pitäisi sietää haukkumista, mutta oppilaiden ei?
Alkuperäinen kirjoittaja Milla:Kuulostaa ihan tutulta, pääsin peruskoulusta -98. Mulle luokanvaljova huusi muiden nähden ettei musta koskaan tule mitään, ei edes työtöntä. Ja kaikkea muuta mukavaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:no voi voi. sillon kun mä olin ala-asteella niin huudon lisäks sai karttakepistä oikeen kunnolla![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:Vaikka ois mimmonen oppilas, niin tuollainen käytös ei sovi opettajalle. Mun mielestä pitäs laittaa viralta pois.
Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:Alkuperäinen kirjoittaja minä :Olisi todella mielenkiintoista tietää mitä oppilas oli tehnyt, sillä yleensä niin metsä vastaa kun huudetaan.
Alkuperäinen kirjoittaja heeg:Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:Alkuperäinen kirjoittaja minä :Olisi todella mielenkiintoista tietää mitä oppilas oli tehnyt, sillä yleensä niin metsä vastaa kun huudetaan.
juuri näin.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:Vaikka ois mimmonen oppilas, niin tuollainen käytös ei sovi opettajalle. Mun mielestä pitäs laittaa viralta pois.
Ei sovi minunkaan mielestäni. En tiedä pitäisikö laittaa viralta, mutta sakko on liian pieni.
Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:Vaikka ois mimmonen oppilas, niin tuollainen käytös ei sovi opettajalle. Mun mielestä pitäs laittaa viralta pois.
Ei sovi minunkaan mielestäni. En tiedä pitäisikö laittaa viralta, mutta sakko on liian pieni.
miettikeehän nyt, 17v oppilas.. tokkopa on ihan aiheetta opettaja sanonut.. ylipäätään, millainen 17v käyttäytyy niin että opettajalla menee hermot?