Naissiivojat uimahallissa miestenpuolella

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Huhuhuh!!!!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Huhuhuh!!!!

Vieras
On se kumma että naissiivoojat saavat olla uimahallissa miestenpukuhuoneissa ja suihkutiloissa uimahallin aukioloaikaan!

Kävin tänään uimassa ja nuorehko naissiivooja oli miestensuihkutiloja putsaamassa kun minä olin suikussa ilman uikkareita - siis siivoojanainen tuijotti pientä munaani kun halpaa makkaraa ( munani on noin 10 cm levossa ja täydessä se on noin 14) eli ei mikään suuripeli.

Niin, muna oli silloin levossa !

Hakeutuukohan uikkahallien siivoojiksi juuri sellaisia naisia jota haluaa nähdä kulleja ihan livenä?

Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;27807127:
Enpäs tiedä, mutta sehän olisi ihan luonnollista, eikö? Työtäänhän se ihminen vain tekisi.

Mä en oo ihan varma, haluanko kääntyä pukukopiltani nakuna niin, että joku tuntematon mies häärii läheisyydessä. Ja itse siivoojana ehkä tuntisin epämukavuutta, jos siivoaisin alastomien miesten keskellä, vaikka työtänihän vain tekisin.

Mä en oo ihan varma, haluanko kääntyä pukukopiltani nakuna niin, että joku tuntematon mies häärii läheisyydessä. Ja itse siivoojana ehkä tuntisin epämukavuutta, jos siivoaisin alastomien miesten keskellä, vaikka työtänihän vain tekisin.

Naissiivoojiin miesten puolella törmää tuon tuostakin ja onhan siinä kieltämättä ainakin lievästi epämukavaa suihkutella, kun oletan tietysti ko. naisen tuijottavan ja arvioivan juurikin minua... :D

No höpönpöpön, ei ne mitään tuijota! :D Mutta siinä olen kyllä samaa mieltä, että ellei naisten puolella voi olla miespuolisia siivoojia, niin ei oo reilua jos miesten puolelle menee naispuolisia. Ainakin teinipojille tuo voi olla nolostuttavaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;27807349:
Ei tietenkään vilkaise, jos kerran niin sanoo. Enhän minäkään vilkaisisi, mikäli sattuisin naisten suihkutiloja siivoamaan... :whistle:

Ei sitä varmaan vuosien työnä katteliskaan enää. Jos nyt sitte vilkasee vähän joskus. Mut kyl se kiusaannuttavalta tuntus pyöriä sielä alastomien ukkojen ja poikien seassa. Vaikka se oiskin vain työtä.

No höpönpöpön, ei ne mitään tuijota! :D Mutta siinä olen kyllä samaa mieltä, että ellei naisten puolella voi olla miespuolisia siivoojia, niin ei oo reilua jos miesten puolelle menee naispuolisia. Ainakin teinipojille tuo voi olla nolostuttavaa.

näinhän se on, ei sitten kummallekaan puolen vastakkaisia. Onhan sielä tosiaan murkkupoikia ja tyttöjä jne. Sitä mieskin joskus "murisee" että heillä akka siivoaa muttei akoille koskaan ukkoa.

Jatkanpas sitten vielä. Kas kun itse olen siivonnut kylpylässä sen miestenkin osaston useamman kerran. Ei se ole mukavaa! Aina pitää kuitenkin hieman olla varuillaan, kun maailmassa nyt vaan sattuu olemaan kaikenlaisia ihmisiä, jotka eivät välttämättä osaa käyttäytyä. Mutta kun oot duunissa, oot duunissa! Ei siitä voi kieltäytyä. Siksipä toivoisinkin, että ne, joita kyseinen asia harmittaa, laittaisivat palautetta. Vain siten asiaan ehkä saadaan muutos. Kiitos! :)

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä