Naista maistaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minä+30M
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tottakai,Kalusi kelpaa...onpas se kookas...Olen kontallaan lantiosi vieressä ja tartun kaluusi.....hmm...Alan imeä Kalusi päätä ja vartta...eikö ole kiihottavaa....tiedän että tykkäät kun kiemurtelet sängylläni ja voihkit ja läähätät.....Tämän haluan sisääni,sanon ja tulen päällesi ja hitaasti Kalusi työntyy sisääni.....

..... Aaaih sinun suun käsittelyssä se kasvaa täyteen mittaansa....... Tulet sen ylä puolelle. Otan kiinni kyrvästä ja ohjaan sen pillulle nojaat eteen päin ja ........mmmmh istut varrelleni ja se painuu hiljaa sisään sinun kiimaiseen pilluun...tunnen sinun pillun supistelevan ja lypsät kaluani otan sinut sinun rinnat jälleen käsittelyyni hieron ja suutelen niitä samalla kun ratsastat sylissäni.......

Olen erittäin kiihotunut....alan hitaasti ratsastaa kalullasi joka työntyy aina syvemmälle ja syvemmälle. Kätesi tekee hyvää työtä rinnoillani...Tartut reisiini ja pidät niistä kiinni kun ratsastan yhä lujemmin päälläsi. Tunnen että laukean pian....

....sinun vauhti kiihtyy ...enemmän ja kovempaa.... Sinä vaadit nopeammin....nopeammin..... Nostan kyrpää sinun pillua vasten.....huutomme ja voihkiminen kuuluu varmaan naapuriin asti... Nopeaa nopeaa....äkkiä anna......:aaAH aiihAIIIH yhtäkkiä molempien vartalot tärisevät ja olemme nyt yhtä lihaa pitkän hetken kun vedän sinut tiukasti kyrpää vasten........

Tulen päällesi makaamaan ja molemmat huohotamme ja läähätämme....Tästä en halua koskaan pois,kuiskaan korvaasi ja suutelen kaulaasi....Kätesi hivelee pakaroitani ja välillä sormeilet anustani......

........sinä olet upea ja aivan rakastettava.....ollaan hetki tässä.....suutelemme pitkään ja käteni tutkivat sinua siirrän sormeni anukselle varoen sitä käytän sisällä....... Sinä hymyilet haluatko että kokeilemme tänne.........

Rakas veera se vaatii paljon aikaa että kokeillaan sitä joku toinen kerta......sinunkin täytyy alkaa nauttia vapaapäivästä. Tarkoitan vain että menee minun kanssa muuten koko päivä.....:täällä kuulostellaanko vielä......?

Juuri ajattelin ihan samaa että pitäis saada vapaapäivänä edes vaatteet päälle.....Yritetään myöhemmin uudestaan.....Haluan vielä painautua sinua vasten ja suudella sinua kiihkeästi,kiitokseksi tästä kaikesta...:Aaahh....

Sinähän olet ollut ahkera tänään, minä itse kävin asioilla eli kaupoilla ja lenkillä ja sitte iltasella kylässä..sama homma että sängyn pohjalla sitä täälläkin odotellaan seuraavaa lauttaa höyhensaarille

Tää on päivästä mukavin hetki kun saa oikasta itsensä sänkyyn. Ulkona pakkanen paukkuu mutta sisällä tarkenee. Huomenna olis työpäivä,iltavuoro ja päivystys yön yli. Hyvää yötä!