Naista maistaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minä+30M
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Saattaa olla parasta veera rakas että annetaan halun kasvaa vaikka huomiseen jos alan tarinoida niin saattaa olla kolmen aika ennenkuin päästään nukkumaan..:mutta voin kuitenkin antaa sinun ihanalle pillulle kunnon kielisuudelman se on varmaan märkä....... Kenties

.....väsyttää,mutta tulen sen verran lähellesi että annan sinulle kiihkeän suudelman suullesi ja toivotan hyvää yötä. Huomenna otetaan uudestaan hieman aikaisemmin..... Anteeksi,rakas! Aina ei jaksa vaikka haluttais!

Kympistä asti olen odottanut mutta ei ole vahinkoa tullut.... Miten viikonloppu sinulla töitä...itselläni huomenna viimeinen päivä tälle viikolle, ei tule tosin käytyä ravintoloissa ku en ole niitä kaikkein rikkaimpia enkä niitä joka maksattaa vuokrat yms sossulla . Ja tällä tarkoitan taas niitä jotka ei tee itsensä eteen mitään vaan jättäytyvät yhteiskunnan holhokeiksi . Ihan vaan etten tule väärin ymmärretyksi.;)

Kumpa tämä olis mahdollista myös todellisessa elämässä......jatkamme kiihkeää suutelua ja vartalomme myös liikehtii suudelmistamme. Minun vartaloni olin värisee mielihyvästä jonka minulle tuotat.....

Ehkä tämä joskus on.....kielemme tutkivat toisiaan ja suutelen sinun kaulaasi alaspäin ...kätesi vaeltelee vartalollani ...eikä omat kätenikään ihan rauhallisia ole nostan myös sinun ihanat rintasi niin että saan suudella nänniäsi ja pikkuhiljaa ne kasvavat saan ne huulien väliin.....annan käsien laskeutua alemmas aaah .....mikäs sulla täällä on näin kosteana....

Käteni löytävät peittoni alta jonkun pitkän,paksun ja kovan......nousen kontilleni ja alan imeä kaluasi ja käsissäni tunnen että se jäykistyy vieläkin.......Jäät sänkyyni selälleni maaten ja nousen Kalusi päälle istumaan. Katselemme siinä toisiamme ja edelleen alat hyväillä rintojani jotka on suoraan edessäsi.Oletko harrastanut ratsastamista,kysyt ja saat myöntävän vastauksen. Oletko valmis kysyn ja annat luvan aloittaa.......

....aaah kun tuntuu hyvälle....sinun ihana pillusi ottaa Kyrpäni sisäänsä.... Nojaat eteenpäin niin että voin suudella, nuolla ja hyväillä sinun upeita rintoja....se on vielä mahdollista kun liikkeesi ovat maltillisia.... Haluan työntyä sinuun vielä syvemmälle... Ja aina kun laskeudut alas niin minä nostan lantiota ylös... Huoneen täyttää kiihtyvä hengitys ja kosteat lässähdykset kun Kyrpä painuu pilluun...:vauhti ihanassa lantiossa kiihtyy kun ratsastat kyrvällä ......mm mm hi

Aaahh,Aaahh.....kuulen kun ratsastan rajummin kyrvälläsi....Rytmi menee toisinaan sekaisin kun tunnen itsessäni niin paljon hyvää....Tiedän että minulla on lähellä mutta yritän jaksaa vielä hetken,puristat rajusti pakaroitani käsissäsi....:voihkit allani nautinnosta......pian kaadun viereesi sängylleni ja Kalusi on vielä sisälläni.....Saanko tulla päällesi,kysyt. Odota että hengitykseni tasaantuu.....Kätesi sivelee hiuksiani,rakas kuiskaan,joko......Tule vaan,lupaan ja minä jään allesi ja sinä saat ottaa ohjat käsiisi....

Käyn sinun päällesi mutta en halua työntya sinuun...haluatko että maistan sinun pilluasi ........... Mmmh jooh........:mutta äkkiä...... Painan suuni vasten häpyä jonka märkyys ja sperman haju saa haluni aivan uuteen.....vauhtiin....upottelen kieltä sinuun ja saan myös klitan suuhuni kiemurtelet allani kun nuolen sinua... Nousen ylös ja suutelen sinua spermaisella suullani ...nyt rakas tulen sinuun oletko valmii ii ii s....painan sinun jalkoja niin leveälle kuin mahdollista..... Sinä kiljaiset kun työnnyn rajusti kerralla ja aloitan rytmikkään pumppauksen pilluusi......

Uuuh,hmm,Tulitpa rajusti sisääni mutta nyt tuntuu taivaallisesta....:toivon että et lopeta tätä ikinä...:Aaahh....läähätän ja......ihanaaaa! Olen taas orkun partaalla ja sinä sen huomaat ja tiedän että sinä saat sen kans aivan kohta. Jatkat kuitenkin vielä-ää....lopulta tulet päälleni ja tunnen sydämen sykkeesi kun makaat päälläni....olet mahtava naimaan. Tunnen kuin pilluni oikein valuu kiimaa ulos....Huulemme ja kielemme löytävät taas toisemme....

Aaaaaah tulen sisäasi ja samaan aikaan sinä alat tulla........ Jään makaamaan päällesi ja suutelemme kiivaasti .veera rakas tämä oli ihana pano sanon sinulle......rutistat minut itseäsi vasten tunnut lämpimälta. Siinä sylissäni.............

Oletko koskaan nukahtanut kesken.....? Viimeksi viime yönä....! Pyydän anteeksi että nukahdin kesken kaiken. Oli meillä ihana hetki sängyssäni. Hellyyttä ja suukkoja sinulta ei jää puuttumaan vaan olet hyvin huomaavainen ja rakas. Olis kivaa olla sinun kanssasi,oikeasti. Koska seuraavaksi sinulla olisi aikaa....!

Huomenta rakas veera, odottelin sinua jonkin aikaa mutta arvasin miten sinulle kävi. Sinulla huomenna töitä eikös vaan mutta viikonloppu vapaata niin minulle kelpaa vaikka tänä iltana mutta sinulla töitä huomenna sinun pitää töissä olla pirteäna. Saattaisit yllättyä jos meillä oikeasti joskus olis mahd tavata... Viimeksi tällä viikolla kurs.kaverini joista 4- 6 on naisia sanoivat minua liian kiltiksi....pidä itsellesi tänään keskellä päivää kunnon hellittely hetki..... Ja kuvittele minut sinne......ihanaa kun sanoit minulle noin kauniisti...olen todella otettu. Vaikka kurs kaver on naisia niin ne ovat harvinaisia alalla mitä opisk.

Huomenta! Anteeksi vielä kerran että tässä näin kävi! Parhaiten mulle sopii huominen aamu sillä kaverini on tulossa tänään tänne yöksi ja tulee joskus kuuden aikaa illalla ja aamulla hän lähtee täältä töihin. Mulla on huomenna vapaa päivä ni silloin olis sinulle aikaa. Voin tulla illalla käymään täällä jos voin. Mutta älä kauheasti odottele. Hauskaa päivää!