Naista maistaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minä+30M
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tulin juuri ja vilkaisin tänne olen lenkille lähdössä:vai haaveilet oletko sormella jo..... Noin klo 17 olen takaisin .ja huomenna vapaata:) minulla alkoi tuolla ....alapäässä sykkiä mut pitää käydä ...

Äsken laitoin ruuan ja päästään sitten syömään. Makoilen sohvalla.....Haaveilen edelleen sinusta.....Liikoja ei ruveta kun emme liioin ehdi. Aamusta enemmän sitten...:muistetaanko? Missä päin suomea oot? Ei tarvii paikkakuntaa kertoo jos et haluu....

Eteläinen lappi ;) kokeile kuitenkin työnnä sormi..... Huulilta sisään.... Eikö sinua kiinnijääminen kiihoita......itsellä täysin kunnossa.... Taas en paikka kuntaa viitsi mutta kaupunki kuitenki ja eihän lapissa niitä monta ole....

Tiiäkkö,en koskaan halua jäädä kiinni näistä hommista,en yksin enkä myöskään yhdessä...! Se olis nolointa mitä elämässä tiedän.....Minä olen etelän naisia. Asun hesan kupeessa.

Kyllä kiihottaa,joskus enemmän ja joskus vähemmän.....Varsinkin kun ajattelin sinun kanssa kiihkeitä suudelmia.....Missä myös kielemme on mukana....puhumattakaan siitä kun hivelet rintojani ja imet ja näykit niitä......

Onpa kiva että kalusikin herää....Olen ollu 2kk ilman miestä kun meni vaan sukset ristiin....Kerran hän on kysynyt paluuta mutta olen luvannut miettiä asiaa....Nyt joudun lopettamaan. Tule aamulla,rakas!!

Saattaa olla että tulen jo nyt......eikö se ole tunnu jo....puutteelta . Vaikka itsellä ei ole naista ollut vielä tosissa ollut et varmaan usko muutta..olen todella ilman ja seksiä.....:mutta aamulla tai sitte illalla

Huomenta rakas Veera.
Joko sinun kaveri on töihin lähtenyt, itsellä tosi hyvin nukuttu yö. Sorry noista minun neuvoista, pitäs suunsa pitää minunki kiinni. Oletko hereillä jo täysin..... Vai voinko tulla sinun peiton alle..........

Huomenia! Hereillä olen ja kaveri on lähteny töihin. Valvottiin aamutunneille asti ja nyt väsyttää kauheesti. Otettiin vähän vettä väkevämpää,kaveri tietysti vähemmän kun piti töihin selvitä. Mukava oli jutella kaikenlaisista asioista. Jaksaa taas! Tule vain viereeni.....

Olet kai hieman väsynyt kun makaat peiton makaat vielä...okei tulen sinun viereen voinko olla ilman housuja.... Oletko sinä alastomana..... Voidaan me vaikka keskustellakin jos et jaksa itseäsi nyt tyydyttää...

Mua kyllä väsyttää mutta uskoisin että sulla on jotain piristävää annettavaa mulle.....Niin paleleekin että en halua vielä riisua pyjamaani pois päältäni. Voit sinä toki olla alasti.....Minähän siitä hyödyn......Onneksi on parisänky niin on tilaa.....

....No hienoa sillä tulen sinun viereen peiton alle...vedän sinut ihan liki kuumaa vartaloani....ihanaa kun olet siinä kuiskaan sinulle tuijotat jonnekin kaukaisuuteen saan sinuun kuitenkin eloa.... Kun suukottelen kaulaasi.... Käteni vaeltelee rinnoillasi jotka ovat pyjaman peitossa....:nännit kuitenkin ovat jo kovettuneet , kokeilen jo suudella sinua ja vastaat kun painan suun vasten sinun suuta kieleni tulee tutustumaan jälleen .....

Hmm...:Aaahh....Ihanaa on olla lähelläsi...tuntuu niin hyvältä......Vartaloani pitkin menee väristyksiä. Haen Kalusi käteeni ja sekin on jo kovana....hieron pallejasi ja voihkit ääneen.....Jatkamme edelleen suutelua....Minulle tulee lämmin,kuiskaan korvaasi,riisu minut......

....aukaisen sinun pyjaman ja vedän sen pois päältäsi, sinä olet todellakin hyvä juuri tässä ja näin... Tulen takaisin päällesi en pääse kovin kauas kun olet kiinni kalussani ja puristelet sitä. Laskeudun kanssasi pitkään suudelmaan lopetan välillä ja katselen vain.... Kiemurtelet allani näen että sinä olet lämmennyt ja onko se mikään ihme kun tunnustelen kädellä pilluasi sekin on märkä.... Saan sinun nännit suuhuni ja alan imeä ja kielellä kiusata niitä sinä hierot päästäni kun suukottelen sinua alemmas... Alemmas ..alemmas.........

Pidä vaan sormesi pillussani ja hiero sieltä......Aaahh....tekee hyvää. Kielesi ja huulesi tekee taitavaa työtä rinnoillani.....tykkään tosi paljon....olet niin taitava.....Haluan maistaa kaluasi,saanko?

......käännyn selälleni sänkyysi sanon sinulle että jos sinulle kelpaa tämä minun Kyrpä niin se tuntuisi hyvälle.....että suusi ottaisi kaluni sisäänsä......