Naisten haluttomuudesta...kertokaa syitä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tahtoo tietää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tahtoo tietää

Vieras
Miesten haluttomuuttahan täällä olikin jo pohdittu... Kertokaas, onko täällä haluttomia naisia ja onko hajuakaan, mistä johtuu?

Lisäksi kiinnostaa tietää, mitkä lääkitykset vähentävät halukkuutta ja jos näin on jollekin käynyt, kuinka olette asian selvittäneet miehenne kanssa?

Syön cerazette pillereitä. Ei vois seksi vähempää kiinnostaa! Onneks aletaan kesällä nelosta "tekemään". Mies ymmärtää tilanteen, koska tietää miten erilaiset haluni ovat kun en syö pillereitä. Tällä hetkellä on vaan järkevin ehkäisykeino.

haluttomuutta aiheuttaa se ettei mies huomioi arjessa. Jos esim. tietokone, netti ja televisio menee kaiken muun edelle ei nainen syty. Nainen pitää huomioida naisena, arjessa ja osoittaa teoilla rakastavansa ja välittävänsä.

Lapsen jälkeen ei oo juuri seksi kiinnostanut. Syynä väsymys ja ainainen touhuaminen. Ei jää aikaa.
Isäntä kyllä auttelee kotitöissä, muttei se riitä että sais lisää aikaa. E-rengasta käytän.

Aikanaan pillerit. Niiden lopettamisen jälkeen työ ja siitä johtuva stressi ja väsymys, menetykset, raskaus, imetys, vauva-ajan oma univaje... Siinä ekat mieleen tulevat.

Enpä muuten tiiä muuta kuin sen, että synnytyksen jälkeen ei ole suuria haluja ollut. Voisin olla vaikka puoli vuotta ilman ihan kevyesti. Ihan uusi juttu tää ei ole, jo sentää 4 votta synnytyksestä aikaa. Toisilla kuulemma himota ja tuntemukset voimistuu synnytyksen jälkeen. Mulla on käynyt kyllä ihan päin vastoin.

-Hormonaalinen ehkäisyvalmiste
-Alhainen hemoglobiini
-Alhainen varastorauta
-Kilpirauhasen vajaatoiminta (suomessa alakantissa oleva kuitenkin normaalialueella oleva arvo on ulkomailla jo usein vajaatoimintaa)
-Stressi (kuluttaa mm. b-vitamiineja joita tarvitaan hormonien muodostukseen)

mulla se riippuu ihan kuukauden kierrosta, loppuvaiheessa ei voisi seksi vähempää kiinnostaa, kun ironista kyllä, menkkojen alettua ja siitä n.1,5vko eteenpäin himottaa hurjasti, kaikki :D

Alkuperäinen kirjoittaja sannulii:
masennus
masennus lääkitys
väsymys
lapset jotka vie kaikki voimat

Siis onko itselläsi joku masennuslääkitys? Saanko udella minkä nimisiä lääkkeitä syöt?

Itse myös tätä epäilen vahvasti, isäntä yrittää vakuuttaa tajuavansa vaan ei kuitenkaan tajua...

Alkuperäinen kirjoittaja nanna:
haluttomuutta aiheuttaa se ettei mies huomioi arjessa. Jos esim. tietokone, netti ja televisio menee kaiken muun edelle ei nainen syty. Nainen pitää huomioida naisena, arjessa ja osoittaa teoilla rakastavansa ja välittävänsä.

nimenomaan!

Mitä? Johtuuko osan haluttomuus e-pillereistä??? Itsekin cerazettea napsin ja miettinyt että jokohan tässä alkaa kuivahtamaan koko emäntä kun päästän miestä nykyään helpommalla...

Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme:
Alkuperäinen kirjoittaja nanna:

Näin.

Ja sitten vielä se, että nainen saa aina olla tekemässä aloitetta siihen seksiin ja saa usein pakit. Ja töitäkin sen eteen joutuu tekemään jonkin verran (lapsi/lapset nukkumassa yms.).

Mä lopetin hormonaalisen ehkäisyn vähän vahingossa (laastarit oli lopussa ja aika varattuna lääkäriin, kun lapsi sairastui syöpään --> siinä meni vuosi niin, ettei kerinnyt lääkärissä käydä). Vuoden päästä, kun tilanne kotona oli normalisoitunut, huomasin, että himottaa paljon enemmän kuin ennen. Nyt on menty kohta kolme vuotta ilman hormonaalista ehkäisyä, ja voitte kuvitella, kuinka mun mies on tyytyväinen!

Mulla cerazette vei aikanaan halut, ne palasi kun lopetin.

Myöhemmin puhtaasti väsymys ja se, ettei ikinä ole sellaista hetkeä, ettei joku roiku minussa kiinni ja halua jotain, vei halut. Mies tuntui vaan yhdeltä niistä roikkujista ja haluajista, enkä enää sitä jaksanut lasten lisäksi.

Yhteistyössä