Naisten haluttomuudesta...kertokaa syitä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tahtoo tietää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Liekki:
Mitä? Johtuuko osan haluttomuus e-pillereistä??? Itsekin cerazettea napsin ja miettinyt että jokohan tässä alkaa kuivahtamaan koko emäntä kun päästän miestä nykyään helpommalla...

Mulla ei ole koskaan haluttomuus johtunut mistään ehkäisyvalmisteesta. Nyt menossa Cerazette ja haluja löytyy. Sama Mirenan kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja tsä:
Mulla cerazette vei aikanaan halut, ne palasi kun lopetin.

Myöhemmin puhtaasti väsymys ja se, ettei ikinä ole sellaista hetkeä, ettei joku roiku minussa kiinni ja halua jotain, vei halut. Mies tuntui vaan yhdeltä niistä roikkujista ja haluajista, enkä enää sitä jaksanut lasten lisäksi.

Tuo loppu on niin totta myös.

On kyllä ihan totta tuo, mitä joku oli kirjoittanut, että "mies tuntuu yhdeltä roikkujista..." Heti kun huomaan että mies tulee lähelle, nousee jo niskakarvat pystyyn, kun tietää että jotain ollaan taas vailla :(

Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme:
Ja yksi syy varmasti on myös se, että mies näkee naisen vain lastensa äitinä. Mua ainakin ottaa kupoliin, kun mies puhuu musta "äiskänä" silloinkin, kun ollaan kahdestaan.

sano ukolle ettet ole sen äiti. Mulle sanoi ukko kerran äippä hyvä etten kalauttanut kalloon. Ei ole toiste yrittänyt.

Mulla ainakin se, että jos mies ei saa silloin kun häntä haluttaa niin sitten on sellanen kiukkunen mörrimöykky. Jotenkin tuntuu et on itsekeskeinen ja se alapää on se aivojen keskus...

Alkuperäinen kirjoittaja juuh:
Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme:
Ja yksi syy varmasti on myös se, että mies näkee naisen vain lastensa äitinä. Mua ainakin ottaa kupoliin, kun mies puhuu musta "äiskänä" silloinkin, kun ollaan kahdestaan.

sano ukolle ettet ole sen äiti. Mulle sanoi ukko kerran äippä hyvä etten kalauttanut kalloon. Ei ole toiste yrittänyt.

Olenhan minä tuolle sanonut. Meillä mä en kyllä kärsi haluttomuudesta, mut jos kahden ollessa sanoo mua "äipäksi" ni pistää kyllä lipidon laskuun.

Sairastelu ja hormonivaihtelut ovat vieneet minulta halut joskus. Samoin yksi seksiä vonkaava miesystävä, joka oli ylipainoinen ja seisokki huono, sai minut inhoamaan seksiä. Onneksi halut palasivat normaaliksi, kun vaihdoin miestä.

Alkuperäinen kirjoittaja Ei moraalia:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Mies ei vaan yksinkertaisesti sytytä yhtään! Eli ei ole seksuaalista vetovoimaa ollenkaan.

Sama homma. Toisen miehen kanssa kiinnostaa, valitettavasti...

Miksi ihmeessä mihet sitten menee vieraisiin. Eikö se ole ihan hyvä syy, että ei kotona saa.

ei vaan kiinnosta kun seksi ei oikeestaan tunnu miltään. nuorempana oli ihania hyvännäköisiä miehiä ja tunsin itseni himoituksi, siitä sain nautinnon.
olempas sitten ollut tyytyväisesti selibaatissa kohta 5vuotta.
saan iloa ja nautintoa ihan muista asioista:)

Yhteistyössä