Naisten ja miesten ystävät ON erilaisia!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "joo"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"joo"

Vieras
Naisten ystävyys:
Vaimo on yön pois kotoa ja tulee aamulla sanoen, että oli ystävättären luona. Mies soittaa 10 ystävättärelle, eikä kukaan ole edes nähnyt vaimoa ja ovat huolissaan sattuiko jotain.

Miesten ystävyys:
Mies on yön poissa ja tulee aamulla kotiin ja sanoo, että oli kaverin luona yötä.
Vaimo soittaa 10 kaverille ja 8 heistä kertoo miehen olleen siellä ja kaksi vannoo, että on vieläkin.

:)

Vain erittäin mustasukkainen mies soittaa tarkistus soiton vaimon kymmenelle ystävälle, vaikka ystävät sanoisivat mitä mustasukkainen ei uskoisi heitä vaan omaa mustasukkaista mieltään.

(Tosin en itsekään usko että soittaisin miehen ystäville jos voin samaa asiaa kysyä mieheltä itseltään.)

Mie etes viittis soittamaan, jos nainen sanoo olleensa ystävällään yötä niin uskon että on ollut. Se on sama onko se ystävä mies vaiko nainen ei sillä ole väliä, pitää luottaa kumppaniin ;) Miekin olen naispuoleisen ystävän luona ollut yötä useinkin avioliittoni aikana ja ei edes käynyt mielessä että voisi vaimoa pettää..

Mie etes viittis soittamaan, jos nainen sanoo olleensa ystävällään yötä niin uskon että on ollut. Se on sama onko se ystävä mies vaiko nainen ei sillä ole väliä, pitää luottaa kumppaniin ;) Miekin olen naispuoleisen ystävän luona ollut yötä useinkin avioliittoni aikana ja ei edes käynyt mielessä että voisi vaimoa pettää..

No voi lässyn lässyn blaah blaah...

Mutta siis asiaan, vitseissä on aina puolet totta-väite pitää paikkaansa tässäkin tapauksessa.

[QUOTE="vieras";27582553]No voi lässyn lässyn blaah blaah...

Mutta siis asiaan, vitseissä on aina puolet totta-väite pitää paikkaansa tässäkin tapauksessa.[/QUOTE]

Ota se herne pois sieltä nenästä niin helpompi hengittää, saapi aivot happea paremmin ;)

Ainahan noissa vitseissä on jokin totuus, mie olen aina luullut että naiset puolustavat ystävättäriään viimeiseen asti! Miehillä vähän hälläväliä asenne noiden suhteen. Toisaalta sitten nämä naisten ystävättäret on niitä jotka sen mahdollisen syrjähypyn tulevat tälle miehelle kertomaan.

Yhteistyössä