Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Näin se menee. Naiset kaipaavat salaa semmoista sikamiestä joka näyttää kaapin paikan. Tasa-arvomeininki ei vaan toimi. Yleensä nää kotityömiehet on just tossun alla olevia vässyköitä. Karkea yleistys, mutta jotain perää tässä tutkimuksessa on.
Ja tiedoksi vielä, että minä teen kotona niistä perinteisistä naisten hommista puolet ja miesten hommista 100 prossaa. Seksiä on silti herunut lähes aina kun on huvittanut ja joskus suorastaan yllytetty. Mutta silti uskon, että jos vaan seksiä miettii, niin "kuuliainen apulainen" ei ole toimiva homma.
Ja koti kun on kumminkin naisten valtakunta (yleensä), niin apulaisen roolissa sitä mies auttaessaankin yleensä saa olla.
Tarvitseeko sitten olla joku apuri häh? Ei mun mies vaan ole mikään apuri, eikä koti ole mikään naisen valtakunta meillä. Mut sille ei voi mitään jos mies muuttuu apuriksi joutuessaan tehdä jotain tai kokee itsensä lakeijaksi naisen valtakunnassa.
Kyl pallien pitää olla miehellä niin tiukasti kiinni, ettei ne lähde tiskiveden mukana pois.
"Tutkimuksen tiedot olivat peräisin vuosilta 19921994."
Nykyään mies kestää enemmän, ei vaikuta seksihaluihin vaikka joutuisi tiskaamaan. Ehkä vielä 90-luvulla mies koki jotain henkilökohtaista painajaista tiskatessa ja imuroidessa.
"Pariskunnat olivat harrastaneet seksiä noin viisi kertaa kuussa kyselyä edeltäneenä kuukautena"
Aika harvoin. Eli tälläisiä pareja alunperinkin tutkittiin ja tästä muka pitäisi päätellä jotain. Mä päättelen vain, että tosi harvoin ovat harrastaneet jo muutenkin.
"Pariskunnat olivat harrastaneet seksiä noin viisi kertaa kuussa kyselyä edeltäneenä kuukautena"
Aika harvoin. Eli tälläisiä pareja alunperinkin tutkittiin ja tästä muka pitäisi päätellä jotain. Mä päättelen vain, että tosi harvoin ovat harrastaneet jo muutenkin.
Niin - oli tutkittu sellaisia pareja joissa mies tekee kotitöitä. Jos olisi tutkittu sellaisia pareja, joissa mies ei tee kotitöitä, olisi huomattu että seksiä on päivittäin ja montakin kertaa.
Sanoo laiskuri.![]()
Niin - laiska kotitöissä, ahkera rakkauden töissä...
Tärkeintä on pitää vaimo tyytyväisenä. Mitäs sitten jos raataisi itsensä väsyksiin eikä sitten seisoisikaan ?
Joo en hirveästi luottaisi tutkimukseen, joka on tehty jenkkiotoksella 90-luvun alussa. Tai tuo tutkimus itsessään voi toki pitää hyvinkin paikkaansa, mutta en usko sen korreloivan kovin hyvin 2000-luvun Eurooppaan.