"Näitä virheitä et halua tehdä suhteessa!"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Nainen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Aivan!
Mulle oli aluksi täysin vierasta kun ei meilläkään tämmösiä kailotettu kotona. En edes muista milloinkaan kuulleeni moista vanhempieni suusta :(
Mieheni taas on latino perheestä... Ihan eri meininki.
Eli meillä just toimii niin että mies osoittaa rakkauttaan usean kerran päivässä (aluksi oikeesti mua ihan ahdisti...) ja mä vastailen että mäkin. Harvemmin tulee itse sanottua, myönnetään.
Mutta hyvää se tekee kuulla että toinen rakastaa, ja olen itsekin "kehittynyt" ja osaan enemmän näyttää tunteitani.

Harjoittelu tekee mestarin. ;)

Kyllä minä useammin taidan nykyään sanoa, kuin suhteen alussa. Luulisin ainakin. Pikku hiljaa pitää parantaa ja muistaa sanoa useammin. Varsinkin lapsille, etteivät heille tule yksinäistä oloa / "rakastaakohan vanhempani minua?" fiilistä, kuten minulle tuli. Sitä en halua meidän lapsille, joten varsinkin heille pyrin sanomaan usein, mutta myös miehelleni. :)

Kyllä mä ainakin sanon ja mies sanoo mulle. Mä sanon sen joka päivä myös lapsille, koska mulle ei koskaan sanottu kun olin lapsi.

Minusta ihminen joka ei sen verran itsestään saa irti, että sanoo rakastavansa, on itsekäs, pihi ja estynyt.

Sanotaan ainakin melkein joka päivä ja joskus useamman kerran päivässä. Yleensä viimeistään illalla kun halaillaan ennen nukkumaan menoa ja mies sanoo aamuisin ennen töihin menoa, kun antaa lähtösuukot mulle ja vauvalle.

Kyllä mä ainakin sanon ja mies sanoo mulle. Mä sanon sen joka päivä myös lapsille, koska mulle ei koskaan sanottu kun olin lapsi.

Minusta ihminen joka ei sen verran itsestään saa irti, että sanoo rakastavansa, on itsekäs, pihi ja estynyt.

Mun sukulaiset eivät vain osaa.. Kaikilla olleet huono lapsuus...
Mutta minä kyllä sanon. Itsestään se on kiinni, tekeekö muutoksen vaiko ei.

Yhteistyössä