näkemätön kuva...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Sain selville, että miehelleni oli kaveri lähettänyt kuvan. Minä en saisi tätä kuvaa nähdä tai tietää siitä muutaka, eli ei mitään hyvää. No tiedän että kuva on olemassa, mutta en yhtään mitä siinä on. Mieheni luulee taas minun nähneen kuvankin, nyt odotan selitystä kuvasta jota en ole edes nähnyt. Onko tarpeeksi sekavasti...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sain selville, että miehelleni oli kaveri lähettänyt kuvan. Minä en saisi tätä kuvaa nähdä tai tietää siitä muutaka, eli ei mitään hyvää. No tiedän että kuva on olemassa, mutta en yhtään mitä siinä on. Mieheni luulee taas minun nähneen kuvankin, nyt odotan selitystä kuvasta jota en ole edes nähnyt. Onko tarpeeksi sekavasti...

Jep.

Milloin saat selityksen?

Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:
Alkuperäinen kirjoittaja GeeBee Besserwisser:
Alkuperäinen kirjoittaja sss:
Jännää, miksei mullekin tapahdu jotain tällaista. Olis kiva olla salapoliisi ja mustis :whistle:
Varo mitä toivot..

Muitakin taikauskoisia... :whistle: :saint:

Tänne vaan :D Mutta eihän tuo saa tehtyä minua edes mustasukkaiseksi...

Niin, no jos satut olemaan erittäin avarakatseinen nainen, niin ei varmaan saakaan. :D

Alkuperäinen kirjoittaja sss:
Jännää, miksei mullekin tapahdu jotain tällaista. Olis kiva olla salapoliisi ja mustis :whistle:
Varo mitä toivot..

Muitakin taikauskoisia... :whistle: :saint:

Tänne vaan :D Mutta eihän tuo saa tehtyä minua edes mustasukkaiseksi...

Niin, no jos satut olemaan erittäin avarakatseinen nainen, niin ei varmaan saakaan. :D

No en ole kyllä vähääkään, mutta kun mies ei tee mitään pientäkään juttua että vois edes kuvitella jotain laajempaa systeemiä. Sais hetken elää kauniit ja rohkeat -draamaa :D

No en ole kyllä vähääkään, mutta kun mies ei tee mitään pientäkään juttua että vois edes kuvitella jotain laajempaa systeemiä. Sais hetken elää kauniit ja rohkeat -draamaa :D

Ne sellaiset draamat tuppaavat vaan laittamaan koko elämän sekaisin ja menetettyä luottamusta on hankalaa, ellei mahdotonta saada takaisin. En suosittele (ja taas vieraille tiedoksi; en puhu tässä nyt omasta elämästäni).

Pieni jännitys on silti aina paikallaan, siinä olen samaa mieltä! :D

Ne sellaiset draamat tuppaavat vaan laittamaan koko elämän sekaisin ja menetettyä luottamusta on hankalaa, ellei mahdotonta saada takaisin. En suosittele (ja taas vieraille tiedoksi; en puhu tässä nyt omasta elämästäni).

Pieni jännitys on silti aina paikallaan, siinä olen samaa mieltä! :D

Niin, se pitäis olla sellainen hetkellinen mitä hittoa olet -tehnyt oivallus joka päättyis kuitenkin niin että kaikki oli vaan suurta erehdystä. Mutta täytyy vaan tyytyä seuraamaan salkkareita :D

Odotan sitä koko ajan. Ei oikein suostuisi kertomaan, töissä vielä. Haluaisi vasta aamulla kertoa kasvotusten, ettei tule väärinkäsityksiä. ***ttu... Jotain ikävää se kuva on, mutta mitä??? Ja kun mies ei saisi tietää, että en ole koko kuvaa edes nähnyt. Kuitenkin tietää mistä kuvasta puhutaan, kun asiasta kysyin.

vähän niinkuin se kun kaveri tuli n. tunti vihkimisen jälkeen selittää mulle että sillä ois kyllä semmosta matskuu millä ois saatu häät peruutettua. :o siinä meni sitten hämatkaa miettiessä että mitä jos oon tehny jotain tietämättä. en tiiä mitä niissä kuvissa loppujen lopuks oli. kaveri sanoi että olin sammunu ja joku piti mua pystyssä..en ottanu selvää vaan pyysin kaveria poistamaan niitä. :whistle: karseeta!!! |O :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
vähän niinkuin se kun kaveri tuli n. tunti vihkimisen jälkeen selittää mulle että sillä ois kyllä semmosta matskuu millä ois saatu häät peruutettua. :o siinä meni sitten hämatkaa miettiessä että mitä jos oon tehny jotain tietämättä. en tiiä mitä niissä kuvissa loppujen lopuks oli. kaveri sanoi että olin sammunu ja joku piti mua pystyssä..en ottanu selvää vaan pyysin kaveria poistamaan niitä. :whistle: karseeta!!! |O :headwall:

Kiva kaveri :/

Laittoi selitystä, mutta jatkoviesti jäi tulematta kun mulla viestit täynnä. Prkl...Tyhjentelin ja jouduin laittaa, että laita uudestaan. Ei ole pikkujouluista ja tämä kuva on poistettu koneelta. Minun ei ollut tarkoitus sitä nähdä, kuulema miehen oman turvallisuuden takia.

No niin kuva sisälsi mieheni polttamassa röökiä...Luulin että jotain muuta. Paha sekin, koska en siedä sitä ollenkaan, mutta olin kyllä muita piruja seinille maalaillut.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No niin kuva sisälsi mieheni polttamassa röökiä...Luulin että jotain muuta. Paha sekin, koska en siedä sitä ollenkaan, mutta olin kyllä muita piruja seinille maalaillut.

Mä arvasin että tää oli vain jokin kokeilu/testaus :xmas: no onneksi olikin, eetei mitään sen vakavempaa.

Heh, hemmottelet vaikka =D Joku yks tupakka suussa, niin kääk =D Tossa ois voinu kuvitella, et kaikesta häslingistä päätellen ois ollu ihan jotai muuta X) Se varmaan hlus pitää sua jännityksessä, kun tosta ois vaan voinu sanoo et "no poltin vähä röökii"=D

Yhteistyössä