siis meillä näkyy kolmosen ylimääräiset kanavat ja pari leffakanavaa. varmaan joku viikonloppu/isänpäiväkampanja?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:tänään me ainakin vasta se huomattiin.
Alkuperäinen kirjoittaja Pastori:Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:tänään me ainakin vasta se huomattiin.
:hug:![]()