näkyykö teillä ylimääräisiä kanavia?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kylmä nakki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alko jo perjantaina.

Mie olen tuijjottanut tuota eläin kanavaa ja takis mieli hommata se näkymään kokoaikaisesti.... Hirveetä koukutusta tällaset "katso kaksi päivää ilmaiseksi"-kamppanjat :kieh:
 

Yhteistyössä