V
Vieraileva tähti
Vieras
Mies häipyi polttareihin ja mä pääsen ylhäisessä yksinäisyydessä nauttimaan loppupäivästä
Kiva, kun pikkusisko tulee seuraksi
On tää olut vaan hyvää
On tää olut vaan hyvää
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:En vielä. Ei iske taas tänään remontti yhtään ja ruokakaupassakin pitäisi käydä. Jospa poikkeaisi samalla terassilla B)
Alkuperäinen kirjoittaja Kimurantti:En oo korkanna vielä,mutta illalla oon lähdössä ekaa kertaa kahteen ja puoleen vuoteen viihteelle.Mulla täällä onkin ongelmana,että mitähän sitä sitten korkkais...Suositeelkaas mulle jotain nameja uutuuksia esim. siidereistä.Oon katsokaas ihan pihalla noista nykyään...Onko muuten vielä jotain vanilja siideriä olemassa?
Alkuperäinen kirjoittaja mantelisuklaa:En vielä, mutta kuudelta on "likkojen sauna"...Aaahh - tää mammaa pääsee ENSIMMÄISTÄ KERTAA sitten raskauden ja lapsen syntymän jälkeen viihteelle ( = pari siideriä ja tanssimaan )! =) Johan sitä on viime kerrasta kaksi vuotta vierähtänytkin...
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja palikka:Alkuperäinen kirjoittaja Kimurantti:En oo korkanna vielä,mutta illalla oon lähdössä ekaa kertaa kahteen ja puoleen vuoteen viihteelle.Mulla täällä onkin ongelmana,että mitähän sitä sitten korkkais...Suositeelkaas mulle jotain nameja uutuuksia esim. siidereistä.Oon katsokaas ihan pihalla noista nykyään...Onko muuten vielä jotain vanilja siideriä olemassa?
on golden capilla vaniljasiideriä olemassa itse olen vaan tuon merkin tuotteisiin todella kyllästynyt, mutta jos makean siiderin ystävä olet niin kokeileppa rekordelingin mansikka-limeä, nam! uusi siiderisuosikkini ja fizzillä on myös mansikka-vanilja, hyvää on sekin