Nam, jokos muut korkannut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieraileva tähti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vieraileva tähti

Vieras
Mies häipyi polttareihin ja mä pääsen ylhäisessä yksinäisyydessä nauttimaan loppupäivästä:D Kiva, kun pikkusisko tulee seuraksi;)
On tää olut vaan hyvää:P

jaahas, jos jättäis tänään väliin:) keskiviikkona tuli lipitettyä ihan yksin kokonainen punkkupullo ja vielä pari olutta perään, tuli vietettyä kolmikymppisiä ihan ylhäisessä yksinäisyydessä! no ei kyllä ollu niin kauheen hauskaa, olishan se ollu kivempi lähtee vaikka kavereiden kanssa terassille, mutta kun ei ole tällä paikkakunnalla sen ensimmäistäkään kaveria...

En oo korkanna vielä,mutta illalla oon lähdössä ekaa kertaa kahteen ja puoleen vuoteen viihteelle.Mulla täällä onkin ongelmana,että mitähän sitä sitten korkkais...Suositeelkaas mulle jotain nameja uutuuksia esim. siidereistä.Oon katsokaas ihan pihalla noista nykyään...Onko muuten vielä jotain vanilja siideriä olemassa?

vielä töissä:(asiakas tulee vasta tunnin päästä ja sen jälkeen kotiin vasta.meillä on kyl porukka kasassa illalla mut voishan sitä yhden sit ottaa kun lapsi nukkuu...

Alkuperäinen kirjoittaja Kimurantti:
En oo korkanna vielä,mutta illalla oon lähdössä ekaa kertaa kahteen ja puoleen vuoteen viihteelle.Mulla täällä onkin ongelmana,että mitähän sitä sitten korkkais...Suositeelkaas mulle jotain nameja uutuuksia esim. siidereistä.Oon katsokaas ihan pihalla noista nykyään...Onko muuten vielä jotain vanilja siideriä olemassa?

on golden capilla vaniljasiideriä olemassa itse olen vaan tuon merkin tuotteisiin todella kyllästynyt, mutta jos makean siiderin ystävä olet niin kokeileppa rekordelingin mansikka-limeä, nam! uusi siiderisuosikkini ja fizzillä on myös mansikka-vanilja, hyvää on sekin

En vielä, mutta kuudelta on "likkojen sauna"... ;) Aaahh - tää mammaa pääsee ENSIMMÄISTÄ KERTAA sitten raskauden ja lapsen syntymän jälkeen viihteelle ( = pari siideriä ja tanssimaan )! =) Johan sitä on viime kerrasta kaksi vuotta vierähtänytkin... :whistle: :D

Alkuperäinen kirjoittaja mantelisuklaa:
En vielä, mutta kuudelta on "likkojen sauna"... ;) Aaahh - tää mammaa pääsee ENSIMMÄISTÄ KERTAA sitten raskauden ja lapsen syntymän jälkeen viihteelle ( = pari siideriä ja tanssimaan )! =) Johan sitä on viime kerrasta kaksi vuotta vierähtänytkin... :whistle: :D

Sulla sitten samanlainen tilanne kun mulla!!Ihanaa iltaa myös teille,nautitaan oikein kunnolla!! =)

Alkuperäinen kirjoittaja palikka:
Alkuperäinen kirjoittaja Kimurantti:

on golden capilla vaniljasiideriä olemassa itse olen vaan tuon merkin tuotteisiin todella kyllästynyt, mutta jos makean siiderin ystävä olet niin kokeileppa rekordelingin mansikka-limeä, nam! uusi siiderisuosikkini ja fizzillä on myös mansikka-vanilja, hyvää on sekin

Jep tuo mansikka-lime on hyvää!!

Yhteistyössä