Narautin tai yritin narauttaa sen treffikaverin, onko mulla iltaisin liian tylsää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Emilyn
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Alkuperäinen kirjoittaja huh:
Ihan älytöntä tollanen testailu. Mitä ite miettisit tästä miehestä, jos hän sulle tekis samalla tavalla? Mulla nousis kyl karvat pystyyn ja ottasin hyvin äkkiä takapakkia, jos mulle joku tekis tolleen, siis joku satunnainen treffikumppani varsinkin.

Eihän mulla mitään hätää olisi, koska en toiselle valehtele. Ja tässäkin testailu osoitti sen, että ei savua ilman tulta. Musta ei lähde sitä savuakaan, koska olen rehellinen :flower:

No ei kyse ollutkaan siitä, että olis jotain salattavaa tai ei olis rehellinen. Mulla ihan vaan nousis karvat pystyyn, että joku tekee tollasta. Mun mielestä toi on todella lapsellista. Ei mulla karvat nousis pystyyn sen vuoksi, että mä jotenkin narahtaisin, vaan ihan vaan siitä mitä tollanen juonittelu kertoo siitä ihmisestä. Tulee mieleen mitä kaikkea muuta ihminen voi esittää ja juonia, jos tollasen huijauksenkin järjestää. Mutta, sulle se varmaan siis olis ok, koska tollanen on sun mielestä muutenkin järkevää.

Alkuperäinen kirjoittaja niin siis mitä ? :
Alkuperäinen kirjoittaja niin siis mitä ? :
No en ryhdy tilivelvolliseksikaan muutoin kuin parisuhteessa. Mutta nyt on pelisäännöt selvennetty, ei tarvii ilmoitella kenenkään kellekään mitään niin säästytään turhilta keskusteluilta.
No sitten päästäänkin sen kysymyksen äärelle, että mistä SÄ yritit narauttaa treffikaveriasi - kuten otsakkeessa kerrot. Vai pitääks heidän olla siis sulle jostain tilivelvollisia vaikka ette suhteessa oliskaan?

Siitä, että se oli pari päivää aiemmin kirjoittanut mulle että hän ei ole lähdössä minnekään treffeille eikä häviämässä kuvioista muutenkaan. Tuollaiset valheet voi jättää pois, enkä sitä uskonutkaan, siksi tämä pieni salapoliisityö jonka myötä sitten vähän tunnustikin jotain.

no ehkä sillä ei just silloin ollut mitään treffejä tiedossa tmv ?Kummasti sä poimit tuttavuutesi kertomuksista osan joka on susta paskaa ja sit osan mikä on täyttä totta.
Sä törmäsit pelimieheen, mut et vaan itse tajua ja haluu tunnustaa sitä jostain syystä. Ehkä ikä ja elämä opettaa sinua , en tiedä.

Mitä mä nyt en muka tunnusta, kun otsikossakin lukee että narautin? Eli tadam, se jäi kiinni, kyllä, pelimiehen elkeet selvästi. Silti monessa asiassa puhui tottakin, erehtyi vaan tuolle perinteiselle "haluan pitää naisen lämpimänä vain itseäni varten vaikka vokottelen samalla muita" linjalle.

Jos ei seurustella vaan vietetään satunnaista aikaa yhdessä niin mitä väliä sillä sulle on jos se toinen tapailisi muitakin? Vaikka ei seurustella niin silti pitää olla 'uskollinen' niin henkisesrti kuin fyysisestikin?

Niin, ei olekaan, mutta se oli mies joka otti sen asian puheeksi vaikkei oikeasti itse omannut intressejä siihen "uskollisuuteen".

Ihan älytöntä tollanen testailu. Mitä ite miettisit tästä miehestä, jos hän sulle tekis samalla tavalla? Mulla nousis kyl karvat pystyyn ja ottasin hyvin äkkiä takapakkia, jos mulle joku tekis tolleen, siis joku satunnainen treffikumppani varsinkin.

Eihän mulla mitään hätää olisi, koska en toiselle valehtele. Ja tässäkin testailu osoitti sen, että ei savua ilman tulta. Musta ei lähde sitä savuakaan, koska olen rehellinen :flower:

No ei kyse ollutkaan siitä, että olis jotain salattavaa tai ei olis rehellinen. Mulla ihan vaan nousis karvat pystyyn, että joku tekee tollasta. Mun mielestä toi on todella lapsellista. Ei mulla karvat nousis pystyyn sen vuoksi, että mä jotenkin narahtaisin, vaan ihan vaan siitä mitä tollanen juonittelu kertoo siitä ihmisestä. Tulee mieleen mitä kaikkea muuta ihminen voi esittää ja juonia, jos tollasen huijauksenkin järjestää. Mutta, sulle se varmaan siis olis ok, koska tollanen on sun mielestä muutenkin järkevää.

No mun mielestä se taas kertoo siitä juonittelun kohteesta, kun jää kiinni kun on ollut aihetta epäillä sanojen todenperää, että hän se suurempi juonittelija on.

Iso peesi. Kertoo kyllä myös ap:n totaalisesta epäluottamuksesta ihmisiä kohtaan. Varmaan on kakkaa tullut elämässä liikaa niskaan kun tuollaisia testejä pitää tehdä.

Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Alkuperäinen kirjoittaja ihan sama kuka aloitti ja mitä:
Testejä tarvii tehdä vain silloin, jos on aihetta epäillä :)

Niin no. Kuka nyt testailee jonkun sänkypanon "uskollisuutta" ,kuka ei. Minusta se on outoa.

minusta tässä testattiin rehellisyyttä...

Juuri näin. Uskollisuutta kun en ole missään kohtaa odottanutkaan.

Niin no. Kuka nyt testailee jonkun sänkypanon "uskollisuutta" ,kuka ei. Minusta se on outoa.

No onko silläkään väliä ,kun kyseessä on ihminen jolta halutaan vaan sitä seksiää . mulle on ihan sama vaikka valehtelis nimensäkin.
ja ap:n tapauksessa kun "valhekin" vielä oli ihan naurettava - ts. ei hetkauta ap:n elämää millään tavalla.

No miten se äijä nyt sitten muka narahti? Oli sanonut, ettei treffaile just silloin muita. Ehkäpä ei sillon ollutkaan mitään muita treffailuja menossa, kun ap:lle näin sanoi. Eihän hän kai sanonut, että jos joku ehdottaa treffejä, niin hän ei lähde, vai näinkö mies sanoi?

Kukaan ei ees kiinnostunut mun kiihkeästä kesämiehestäni, kun halutaan vouhottaa siitä miten haen kaikista parisuhdetta. Vois jonkun palstateoroitsijan maailma romuttua, jos tietäisi miten ne asiat oikeasti on :D

Noh, mutta kesämies pysyköötkin salaisuutena, se on mun salainen herkkuni :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

No onko silläkään väliä ,kun kyseessä on ihminen jolta halutaan vaan sitä seksiää . mulle on ihan sama vaikka valehtelis nimensäkin.
ja ap:n tapauksessa kun "valhekin" vielä oli ihan naurettava - ts. ei hetkauta ap:n elämää millään tavalla.

Hetkauttaahan se, että jos toinen väittää ettei ole menossa muille treffeille ja haluaa tietää menenkö minä, olisin varmaan menemättä jos toinenkaan ei menisi. Ja jos olisin menemättä samaan aikaan kun toinen menisi, niin hyvänen aika, mähän menisin ihan hukkaan
:o :xmas:

Hetkauttaahan se, että jos toinen väittää ettei ole menossa muille treffeille ja haluaa tietää menenkö minä, olisin varmaan menemättä jos toinenkaan ei menisi. Ja jos olisin menemättä samaan aikaan kun toinen menisi, niin hyvänen aika, mähän menisin ihan hukkaan
:o :xmas:

olihan tää vitsi ?

Kun te aiemmin ketomasi mukaan olitte liikkeellä kaveripohjalta, niin minne noita tuommosia tyhmiä testejä tarvihee? Vai sulla oli sit kummiskin jotain vakavampaa mielessä?

No kun kesämiehestäsi aloit kertoa niin eikö sua sitten haittaa jos se mies /tapailee muita naisia?

Ei tietenkään haittaa. Ja sehän siinä hauskinta onkin, kun se ihan suoraan sen tunnustaa ja kuulee hyviä juttuja välillä, miten naiset on näreissään sille kun se ei ole soitellut :D Sitä mä en sanoisi pelimieheksi, koska se ei leiki kenenkään tunteilla, sillä ei esitä kenellekään olevansa kiinnostunut. Ei lähettele siis viestejä "oi sä olet niin ihana nainen ja ajattelen sua, saat mun pään pyörälle, tuutko käymään". Ja sekin käy treffeillä siksi, että ne on hauskaa viihdettä. Meillä on monissa asioissa samoja näkemyksiä, sielujen sympatiaa, tosin yleensä ei puhuta hirveästi :xmas:

No kun kesämiehestäsi aloit kertoa niin eikö sua sitten haittaa jos se mies /tapailee muita naisia?

Ei tietenkään haittaa. Ja sehän siinä hauskinta onkin, kun se ihan suoraan sen tunnustaa ja kuulee hyviä juttuja välillä, miten naiset on näreissään sille kun se ei ole soitellut :D Sitä mä en sanoisi pelimieheksi, koska se ei leiki kenenkään tunteilla, sillä ei esitä kenellekään olevansa kiinnostunut. Ei lähettele siis viestejä "oi sä olet niin ihana nainen ja ajattelen sua, saat mun pään pyörälle, tuutko käymään". Ja sekin käy treffeillä siksi, että ne on hauskaa viihdettä. Meillä on monissa asioissa samoja näkemyksiä, sielujen sympatiaa, tosin yleensä ei puhuta hirveästi :xmas:

Sovitte siis toisillenne kuin nenä päähän. Mites ois jos vaikka pyöräyttäisitte lapsen kun noin auvoiselta kuullostaa... Meinaan kun joku keräilee vaikkapa posliinikoiria, joku toinen sitten taas lapsia, ja mielellään jokainen eri miehelle ;) Tulee erikoinen kokoelma

Yhteistyössä