H
huh
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Alkuperäinen kirjoittaja huh:Ihan älytöntä tollanen testailu. Mitä ite miettisit tästä miehestä, jos hän sulle tekis samalla tavalla? Mulla nousis kyl karvat pystyyn ja ottasin hyvin äkkiä takapakkia, jos mulle joku tekis tolleen, siis joku satunnainen treffikumppani varsinkin.
Eihän mulla mitään hätää olisi, koska en toiselle valehtele. Ja tässäkin testailu osoitti sen, että ei savua ilman tulta. Musta ei lähde sitä savuakaan, koska olen rehellinen :flower:
No ei kyse ollutkaan siitä, että olis jotain salattavaa tai ei olis rehellinen. Mulla ihan vaan nousis karvat pystyyn, että joku tekee tollasta. Mun mielestä toi on todella lapsellista. Ei mulla karvat nousis pystyyn sen vuoksi, että mä jotenkin narahtaisin, vaan ihan vaan siitä mitä tollanen juonittelu kertoo siitä ihmisestä. Tulee mieleen mitä kaikkea muuta ihminen voi esittää ja juonia, jos tollasen huijauksenkin järjestää. Mutta, sulle se varmaan siis olis ok, koska tollanen on sun mielestä muutenkin järkevää.