Narautin tai yritin narauttaa sen treffikaverin, onko mulla iltaisin liian tylsää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Emilyn
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Testejä tarvii tehdä vain silloin, jos on aihetta epäillä :)

Kun te aiemmin ketomasi mukaan olitte liikkeellä kaveripohjalta, niin minne noita tuommosia tyhmiä testejä tarvihee? Vai sulla oli sit kummiskin jotain vakavampaa mielessä?

Mulla ei ollut, mies toi sellaisia asioita ilmi jo treffien aikana. Typerää ja turhaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Jenis:
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:
Todellakin. Ei ikinä enää, tapahtui mitä vaan ;)
Sormet ristissä :D

Eiku jalat :D

Voiko niitä pitää ristissäkin :o

Voi ja kannattaakin välillä. Jatkuva ja monien miesten kanssa sänkyyn meneminen ilman tunteita on henkisesti kuluttavaa eikä siinä ainakaan omanarvontunto kasva. Sooloseksi on ihan hyvä vaihtoehto, kannattaa odotella että tapaa sellaisen miehen jonka oikeasti haluaa.

Voi ja kannattaakin välillä. Jatkuva ja monien miesten kanssa sänkyyn meneminen ilman tunteita on henkisesti kuluttavaa eikä siinä ainakaan omanarvontunto kasva. Sooloseksi on ihan hyvä vaihtoehto, kannattaa odotella että tapaa sellaisen miehen jonka oikeasti haluaa.

Ei sitä nyt tarvii koko miestä haluta, vaikka oikeasti haluaisikin ;)

Tällä viisiin. Ja sitäkin vois ehkä miettiä, mitä kaikkea elämästään vieraille paljastaa...?

Tällä viisiin. Ja sitäkin vois ehkä miettiä, mitä kaikkea elämästään vieraille paljastaa...?

No esim. palsta ei tiedä puoliakaan :whistle:

Testejä tarvii tehdä vain silloin, jos on aihetta epäillä :)

Kun te aiemmin ketomasi mukaan olitte liikkeellä kaveripohjalta, niin minne noita tuommosia tyhmiä testejä tarvihee? Vai sulla oli sit kummiskin jotain vakavampaa mielessä?

Mulla ei ollut, mies toi sellaisia asioita ilmi jo treffien aikana. Typerää ja turhaa.

Sulla ei ollu, vakoilet kuitenkin miestä kun pahanen kakara ja yrität narauttaa jostain... Nyt joku juttu ei mun mielestä täsmää?

No esim. palsta ei tiedä puoliakaan :whistle:

Ooops, mutta ethän sä silti jakorasia ole, ethän? Tämähän on näitä nykypäivän tasa-arvokysmyksiä, nainen saa panna kun panettaa.

Alkuperäinen kirjoittaja huhhuh:
Siis.. miten sä kehtaa Emilyn kirjoittaa tämmösiä oman kuvan kera.. voi luoja =/
Toivottavasti seuralaisesi lukevat myös nämä.

Ei niitten näitä lukea tarvii, möläyttelen ihan oma-aloitteisesti :wave:

Olipa tämäkin nyt kauhea juttu. Ihmisillä ei myöskään ole huumorintajua :xmas:

epätoivoista ja noloa. Me tehtiin tollasia juttuja 15-vuotiaana. Oon nyt 28v ja yh minäkin. Toivottavasti ei tartte tuollasiin nolauksiin ikinä lähteä.
Kaikkea hyvää noin muuten mutta älä nyt tuolla linjalla jatka.

Mulle ei ole myöskään avautunut, että mitä eroa on deittailulla, seurustelulla ja parisuhteella, jos näistä kaikista kuitenkin halutaan periaatteessa samoja asioita? Ei tapailla muita, vietetään aikaa yhdessä, harrastetaan seksiä. Onneksi ei tosiaan tarvitse pyöriä näissä kuvioissa, en osaisi hommaa ollenkaan.

Kun nyt kerran vielä täälä pyörit niin kommentoitko vielä tota aiemmin jo ollutta;

Sulla ei ollu, vakoilet kuitenkin miestä kun pahanen kakara ja yrität narauttaa jostain... Nyt joku juttu ei mun mielestä täsmää?

Deittailuhan on pinnallista ja vasta tutustumista ihmiseen, deittaillessa voi tapailla muitakin eikä se tarkoita automaattisesti seksin harrastamista. Suomalaisille vieras käsite? Seurustelun määrittelen jo parisuhteeksi. Eli deittailussa ei haluta samoja asioita, seurustelun termin itse luokittelen sellaiseksi, että siinä tähdätään loppuelämän yhdessä viettämiseen.

Ja vieras, noihin kysymyksiisi on tullut jo vastaus ketjussa.

Deittailuhan on pinnallista ja vasta tutustumista ihmiseen, deittaillessa voi tapailla muitakin eikä se tarkoita automaattisesti seksin harrastamista. Suomalaisille vieras käsite? Seurustelun määrittelen jo parisuhteeksi. Eli deittailussa ei haluta samoja asioita, seurustelun termin itse luokittelen sellaiseksi, että siinä tähdätään loppuelämän yhdessä viettämiseen.

Mitä se treffailu sitten on? Onko se deittailun ja seurustelun välimaastossa? :) Koitan kaiken varalta päivittää termistöä :D

Mitä se treffailu sitten on? Onko se deittailun ja seurustelun välimaastossa? :) Koitan kaiken varalta päivittää termistöä :D

Treffailun luokittelisin deittailun synonyymiksi.

Eihän näissä kuvioissa ole mitään monimutkaista, kaikki sujuu helposti jos ihmiset olisivat rehellisiä, harva vaan siihen täysin kykenee. En käsitä, miksi niin monella miehellä on tarve esittää tapailevansa vain sitä yhtä naista, ilmeisesti omistushalu vain siihen, että nainen ei tekisi mitään muitten kanssa mutta odottaisi aina kuumana tätä yhtä ja ainoaa miestä.

Treffailun luokittelisin deittailun synonyymiksi.

Eihän näissä kuvioissa ole mitään monimutkaista, kaikki sujuu helposti jos ihmiset olisivat rehellisiä, harva vaan siihen täysin kykenee. En käsitä, miksi niin monella miehellä on tarve esittää tapailevansa vain sitä yhtä naista, ilmeisesti omistushalu vain siihen, että nainen ei tekisi mitään muitten kanssa mutta odottaisi aina kuumana tätä yhtä ja ainoaa miestä.
Voi olla myöskin niin, että mies olettaa naisen haluavan sitä varmistelua, se voi olla ihan vaan puhetta ja nainen sitten ottaakin todesta. Rehellisyyshän on tietysti ihanne ja siihen on hyvä pyrkiä, mutta joskus myös voi olla tavallaan odottamatta sitä, vaatimatta sitä, jos ei ns ole sellaisella tasolla suhde, että mitään vakuutuksia voi vaatia. Ymmärrän kyllä, että kuten kerroit, et ollut mitään vakuuksia vaatinut, mutta mies niitä tarjoili ja sitten osoittautuikin, ettei hän ollut rehellinen. Mutta siltikin, tuo sinun käräyttämisjuttusi :/ Se ei vaan minusta ole kivaa. Ei se varmaan sinustakaan kivaa ollut, en minä sitä. Mutta ehkä sinusta siitä oli hyötyä sinulle. Niin, että siltä kantilta voinen ymmärtää. Mutta jos ei ollut tunteita mukana, siis romanttisia, onko nyt sitten kiukkua tai harmistusta?

Candide - ihan vaan yleisellä tasolla, ihmisten tunteilla leikkiminen ei ole mielestäni kivaa. Siksi toisen ei pitäisi alkaa tarjoilla tai alkaa tuoda tuollaisia pelisääntöjä kuvaan, että pitää ilmoittaa jos on jotain muita juttuja. Ja enhän minä nytkään ole kuvitellut missään kohtaa, että mies olisi ilman naisseuraa ollut kun olemme nähneet. En kuitenkaan jaksa uskoa, että hän ihan kaikesta olisi valehdellut, koska tältäkin osa-alueelta tuli hyvin rehellistä tekstiä sen suhteen että kuinka monen ja kenen kanssa on jotain joskus puuhastellut - asioita, joista yleensä ne kieroimmat pelimiehet vaikenevat visusti.

Candide - ihan vaan yleisellä tasolla, ihmisten tunteilla leikkiminen ei ole mielestäni kivaa. Siksi toisen ei pitäisi alkaa tarjoilla tai alkaa tuoda tuollaisia pelisääntöjä kuvaan, että pitää ilmoittaa jos on jotain muita juttuja. Ja enhän minä nytkään ole kuvitellut missään kohtaa, että mies olisi ilman naisseuraa ollut kun olemme nähneet. En kuitenkaan jaksa uskoa, että hän ihan kaikesta olisi valehdellut, koska tältäkin osa-alueelta tuli hyvin rehellistä tekstiä sen suhteen että kuinka monen ja kenen kanssa on jotain joskus puuhastellut - asioita, joista yleensä ne kieroimmat pelimiehet vaikenevat visusti.
Tuosta olen oikein samaa mieltä. Mutta millä sinä leikit, kun sen narautuksen teit?

Ap: Siis sanoiko se mies, että ei lähtisi kenenkään toisen kanssa treffeille, vaikka joku ehdottaisi? Vaan, sanoiko vaan, että ei juuri sillä hetkellä deittaile muita, eikä sillä hetkellä ole tiedossa muita treffejä? Eihän se silloin välttämättä valehdellut.

Alkuperäinen kirjoittaja huhhuh:
Siis.. miten sä kehtaa Emilyn kirjoittaa tämmösiä oman kuvan kera.. voi luoja =/
Toivottavasti seuralaisesi lukevat myös nämä.

Ei niitten näitä lukea tarvii, möläyttelen ihan oma-aloitteisesti :wave:

Olipa tämäkin nyt kauhea juttu. Ihmisillä ei myöskään ole huumorintajua :xmas:

Huumorikortti puuttuikin.
Hyvä heittää pöydälle, kun tajuaa nolanneensa itsensä totaalisesti.

Yhteistyössä