Narsisti jätti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ikinä jaloilleen?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

Ikinä jaloilleen?

Vieras
Hirveä ihmissuhde näyttää olevan viimein ohi. Itse en sitä kuitenkaan suoraan pystynyt koskaan lopettamaan, minulla ei ollut lupaa siihen. Lopetin kuitenkin rahan antamisen, enkä enää pystynyt seksiin edes kyynelet silmissä, niin mies jätti minut viimein.

Kaikki alkaa vähitellen kai aueta minulle. Olen täysin itsetuntoni ja elämäni menettänyt. Tajuan, ettei mies ole tehnyt oikeasti mitään rakkaudesta. Juuri koskaan ei ollut hyvin, vaan oli kamalaa. Hän huusi, minä itkin ja pyytelin anteeksi.

Miten olin niin tyhmä, etten tajunnut tai en uskaltanut luottaa hälyytyskellohin vaan syyllistyin, kun mies syyllisti. Miksi pilasin elämästäni vuosia ja annoin miehelle unelmani perheestä ja uskoin hänen kanssaan sen onnistuvan. Mutta olin hänelle vain pahan olon muusa, jolta sai rahaa ja ...reikää.

Olen todella pahoillani siitä, mitä olet saanut kokea. Onneksi viimein pääsit hänestä eroon, vaikka sitten noinkin, kun et itse siihen kyennyt. Usko vaan paljon parempi näin. Tästä ei suunta voi olla kuin ylöspäin.
Hae keskusteluapua itsellesi, sitä varmaan tarvitset säilyäksesi ehjänä kaikesta tästä ja saadaksesi itsetuntosi takaisin. Voimia ja enkeleitä sinulle.:hug:

Totta kai sinulla olis ollut lupa
a020.gif

Tulta päin ja onnea elämään!:hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Ikinä jaloilleen?;24423535:
Hirveä ihmissuhde näyttää olevan viimein ohi. Itse en sitä kuitenkaan suoraan pystynyt koskaan lopettamaan, minulla ei ollut lupaa siihen. Lopetin kuitenkin rahan antamisen, enkä enää pystynyt seksiin edes kyynelet silmissä, niin mies jätti minut viimein.

Kaikki alkaa vähitellen kai aueta minulle. Olen täysin itsetuntoni ja elämäni menettänyt. Tajuan, ettei mies ole tehnyt oikeasti mitään rakkaudesta. Juuri koskaan ei ollut hyvin, vaan oli kamalaa. Hän huusi, minä itkin ja pyytelin anteeksi.

Miten olin niin tyhmä, etten tajunnut tai en uskaltanut luottaa hälyytyskellohin vaan syyllistyin, kun mies syyllisti. Miksi pilasin elämästäni vuosia ja annoin miehelle unelmani perheestä ja uskoin hänen kanssaan sen onnistuvan. Mutta olin hänelle vain pahan olon muusa, jolta sai rahaa ja ...reikää.

Minulla vähän samanlaista. Kirjoitinkin tänne Onko normaali parisuhde. Minä en saa lopettaa suhdetta, muuten hän soittaa pari puhelua ja samalla tuhoaa minun ja lasten elämän. Tänään taas pyysi saunaa. En suostunut. Suuttui ja uhkaili. Minun pitäisi unohtaa simsalabim, että POISTI MINULTA MIESPUOLISET KAVERIT facabookista ja muokkasi profiiliani mieleisekseen. Olivat vain vanhoja koulukavereita, joita en ole nähnyt pariin kymmenee vuoteen.Haastan riitaa jos kerron mitä mieltä olen ja miltä minusta tuntuu. Kaikki on minun vika, tai kääntää kaikki minun syyksi, minä aloitin jne. Saa nähdä milloin taas soittaa. Voi mennä muutama päivä.

[QUOTE="kohtalotoveri";24423827]Minulla vähän samanlaista. Kirjoitinkin tänne Onko normaali parisuhde. Minä en saa lopettaa suhdetta, muuten hän soittaa pari puhelua ja samalla tuhoaa minun ja lasten elämän. Tänään taas pyysi saunaa. En suostunut. Suuttui ja uhkaili. Minun pitäisi unohtaa simsalabim, että POISTI MINULTA MIESPUOLISET KAVERIT facabookista ja muokkasi profiiliani mieleisekseen. Olivat vain vanhoja koulukavereita, joita en ole nähnyt pariin kymmenee vuoteen.Haastan riitaa jos kerron mitä mieltä olen ja miltä minusta tuntuu. Kaikki on minun vika, tai kääntää kaikki minun syyksi, minä aloitin jne. Saa nähdä milloin taas soittaa. Voi mennä muutama päivä.[/QUOTE]

Juuri tällaista. Facebook-profiilia tosin ei saanut edes olla, kaupassa en saanut hymyillä kassoille ja naispuolisille kavereillekin oli mustasukkainen. Olisi tarpeen jakaa kokemuksia kohtalotoverien kanssa. Kukaan muu ei voi tällaista varmaan käsittää lainkaan. Omat rajat on rikottu pienin askelin vuosien saatossa niin,että normaalin ja epänormaalin raja on sumentunut.

[QUOTE="A P";24423868]Juuri tällaista. Facebook-profiilia tosin ei saanut edes olla, kaupassa en saanut hymyillä kassoille ja naispuolisille kavereillekin oli mustasukkainen. Olisi tarpeen jakaa kokemuksia kohtalotoverien kanssa. Kukaan muu ei voi tällaista varmaan käsittää lainkaan. Omat rajat on rikottu pienin askelin vuosien saatossa niin,että normaalin ja epänormaalin raja on sumentunut.[/QUOTE]

Ei onneksi ihan noin paha ole tilanteeni. Sain kovan itkun ja hammastenkiristyksen jälkeen häädettyä sen kotoani. Yöllä MINUN piti kantaa kaikki hänen tavaransa ja taksilla tulin kotiin sen kotoa 10km. Nyt ei enää ole avaimia sillä, koska taloyhtiön lukot vaihdettiin uralukoiksi. Ei kyllä vuoden aikana kertaakaan tullut avaimilla tänne. Vanhin tytäreni alkoi oireilla ja lopulta päättyi huonoon seuraan kun jatkuvasti riideltiin ja itkin kokoajan. Syytän itseäni koko loppuelämäni, MIKSI IKINÄ EDES ALOIN OLLA SEN HIRVIÖN KANSSA!!

Olen ollut "narsistisen" miehen koukus" jo 4 v, aluksi kaikki oli kuin unelmaa..olin kaunis,seksikäs, sielunkumppani,parasta mitä miehelle voi tapahtua...alkuaikoina hän osti mulle kaikkea,vei elokuviin ,syömään, ja mitä milloinkin, olin aiva..tämä ei ole totta..mut sitä kesti vain sen muutaman kuukauden, sitten kaikki muuttui, soiteltiin kun meillä oli "kaukosuhde" asuimme eri paikkakunnilla, mies soitti aina kun pääsin töistä kysyi että missä kohtaa nyt menen, ja puhelu loppui aina siihen kun mies kuuli että olen kotona.Soiteltiin aika tiuhaan ja aina kysyin mitä teen ja jos olin autolla matkas että minne meen ja kauanko menee,joskus jopa saattoi tulla tarkistamaan, että varmasti olen kotona ja yksin.Muistan kerran kun hän soitti ja tiesin että hänen pitäisi olla töissä yö-vuoron, moi mitä teet, sanoin että katon telkkaria, joo ota housut pois ja avaa ovi, minä etä mitä ...kuulit kyl avaa ovi ja housut pois....avasin oven housut jalassa...ja kysyin että etkö olekkaan töis...en ku halusin yllättää sut ja housut pois...huh,huh sairasta näin jälkiviisaana..et hän halusi lauantai-iltana kontrolloida etten ole muualla,,huh,huh.Tällasta on ollut n.3 v ja aina kun tulee riita niin syy on minussa, epäilen tai olen " sairas, hullu, mielenvikanen"vosu tms, sanoin ettei yksin voi riidellä mutta hänen kansaan voi, ikinä puheluy ei päättyny sopuun vaan hän laitto puhelimen korvaan ,ei vastannu soittoihin ei txt vaik niitä hänelle laitoinkin, koska rakastin.Sitten tuli txt tai soitto..niinku mitään ei ois tapahtunu, oltiin niin hyvää pataa ja kun otin aiheeks sen riidan, niin vastaus oli antaa sen nyt olla, ja seksillä kaikki on kuitattu , huh,huh,kun pääsis vain irti,tätä samaa se on ollu. Meil on suhde ollu ku teineillä tänään ollaan ja huomenna ei,kun on riita niin suhde on off ja kun ollaan pari pvää niin on..aikuiset ihmiset.En tunne miestä kohtaan sillain mitään ehkä jokin riippuvuus-suhde, en tiedä mut heihoil jäil mäkin menen