J
jännää
Vieras
Mikäköhän toi tiedote on ja mitä pitää sisällään? Luultavasti jotain mikä ei kuitenkaan ole mitään.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Luultavasti se arsenikkijärvestä tehty jokin mikrobilöytö
Mä toivon pelottavia örkkejä.
Siis todellako tuollainen ei olisi sun mielestä mitään? :OAlkuperäinen kirjoittaja jännää;22582914:Tarkoitin juuri tuollaista löytöä kommentillani. Tuskin on mitään raflaavampaa vaan "jotain joka ei kuitenkaan ole mitään"
Harvempi perustallaaja ymmärtää oikeasti tieteellisten löytyjen merkittävyyttä. Tuhahtelevat ettei vaikuta omaan elämään mitenkään ja ottavat uuden keskioluen samalla vaihtaen televisiosta jääkiekon päälle.
Tuleeko tuo jostain suorana?
Harvempi perustallaaja ymmärtää oikeasti tieteellisten löytyjen merkittävyyttä. Tuhahtelevat ettei vaikuta omaan elämään mitenkään ja ottavat uuden keskioluen samalla vaihtaen televisiosta jääkiekon päälle.
Ei näy mitään! Voi itku, mä olen ihan täpinöissäni.Iltalehti väitti että tuolta tulisi, Suomenaikaa yhdeksältä. Itseltä revitään luurit päästä viidessä sekunnissa, joten en katsellut itse mitä sieltä tulee.
NASA - NASA TV