Naurettava tuo åboriginaalin nimenvaihto ja profiilin piilotus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Ja miten niitä kiusaajia ja kouluampujia kasvaa... miten viitsittekin olla toisten kimpussa millon mistäkin typerästä asiasta... No kokeillaan. Kuule ap, jos olet täällä vieraana niin kovin hyvin tiedät sitten nämä asiat... Kirjaudu sinäkin reilusti vaan että saadan sutkin kiinni ja päästään tarpeen tullen vittuilemaan. Ai et halua vai? Ole sitten hiljaa.

Alkuperäinen kirjoittaja heh he:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja e:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
eiköhän se tekis uuden käyttiksen JOS haluis salailla...

Kyl se paljastuis silloinkin kun alkais joku nimimerkki kirjoitella kymmeniä viestejä päivässä. Ei täällä muut kirjoittele noin usein kuin åboriginaali. Hänellä yli 70 000 viestiä ja seuraavalla taitaa olla 40 000.

Yli 70 000 viestiä?? se ihminen on kyllä pahasti koukussa tähän sivustoon. Aika paljon on äidillä aikaa pyöriä netissä...that´s all..

niin ja kirjoittanut noi alle 7 vuoden aikana...

Niin ja noi viestit nollaantu ku tää uudistu pari vuotta sitten!!!!!!!!!!!!!!

Ei kaikilla nollaantunut, ei mulla ainakaan vaikka paljon viestejä häviskin.

Mitä naurettavaa siinä on? Naurettavinta on olla se, joka ekana saa toisen uuden nikin selville. Se osottaa jo sen sortin omistuneisuutta, että voi itku. :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja mikrokitumoppi:
Miten jotain voi haitata tai häiritä paljonko toinen palstailee? :xmas:

Joitain häiritsee niin paljon että ihan perskyrpäsiksi ryhtyvät :o Siis oikeasti ei voi olla niin köyhä elämä kellään että jaksaa tällaisia aloituksia väsätä.

Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:

Joitain häiritsee niin paljon että ihan perskyrpäsiksi ryhtyvät :o Siis oikeasti ei voi olla niin köyhä elämä kellään että jaksaa tällaisia aloituksia väsätä.

Mulla näitä kyrsäpärsekärpäsiä on perässä :snotty:
Ärsyttävää et profiilista nostetaan jotain vanhoja ja takerrutaan niihin :kieh: |O

Alkuperäinen kirjoittaja marquis de sade:
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:

Mulla näitä kyrsäpärsekärpäsiä on perässä :snotty:
Ärsyttävää et profiilista nostetaan jotain vanhoja ja takerrutaan niihin :kieh: |O

"Sä kun sanoit silloin pari vuotta sitten siinä yhdessä ketjussa... se oli NIIN loukkaavaa että mulla on oikeus nyt vieläkin vittuilla sulle läpäläpälää" :D

:headwall:

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä