Nautitaan toisistamme naiset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja M+30
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
....käännän sinut selälleen mutta imet yhä kyrpää käännyn päällesi niin että voin painella kalua suuhusi ja samalla kielellä tutkia häpyä se tuoksuu ihanalle .....samaan aikaan painan suuni varten Pillua ajat nostellä lantiota varten kasvojani kun minä taas työnnän kyrpää suuhusi......kiivaasti sinulla alkaa kohta olemaan hetki käsillä sormetan ja imen klitoristasi......mmm

Aaah,tuntuu taivaalliselle. Jatka vaan,Aaah..... Muuta sanaa en tällä hetkellä tiedä. Käännyt minua kasvot vastakkain ja menet istumaan leveään haara-asentoon pillun päähän ja istuvilleen työnnät kypsää sisääni samalla kun minä laitan lantiota alaspäin. Minusta tuntuu hyvälle mutta sinä haluat tulla päälleni ja työnnät nyt kullin sisääni. Hiljalleen painat syvemmälle ja syvemmälle ja minä huudan nautinnosta.....!

..siinä sinä olet jälleen viime öinen kiimamme on jälleen liekissä ...survon kyrvälläni ihanaa Pillua joka puskee vastaan sinun huuto täyttää jälleen huoneen minun täytyy hieman hidastaa että en tule liian aikaisin kyntesi uppoavat hartioihin.....pyydät jatkamaan miten on tunnetko kuinka se sykkii sisälläsi kyllä sinä niin ihana olet että en malta lopettaa naimista ..... Voitko sinäkin pidättää

Oli loistutkijoiden symposiumi,
ja menetyksellä juhlivat parasitologit,
Paikka Italian kaupunki Fiumi,
oli kuunneltu esitelmät ja prologit.

Ja sitten kokouksen päättäjäisjuhlaa,
kunnioitti arvoisa emeritus,
mies, joka ei sanoja paljon tuhlaa,
vaikka lasissa helmeili grappa, ei spiritus.

Hän nousi ja lausui loppusanat,
haastaen näin: kokouksistamme,
ei mieleen jää ei kirot ei manat,
siispä, nauttikaamme loisistamme.

Yhteistyössä