Ne toisten asiat:

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Äimän Käki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Pakko viikonlopun jälkeen vielä jatkaa kun tuli tavattua sukulaisia ja ystäviä :)

Tuttavapariskunnan mies ei keskustele asioista muuten kuin pienessä sievässä. Nainen taas ei keskustele silloin kun mies on pienessä sievässä. Mies jauhattaa kännissä vuosien takaisia asioita ja nainen käskee pitää turpansa kiinni. Nainen taas keskustelee kun mies on selvinpäin, mutta mies laittaa sohvalle nukkumaan tai karkaa kotoa. Tätä samaa kehää kierretään ja molemmat ovat tyytymättömiä!

Siskoni ja hänen miehensä ottavat silloin tällöin alkoholia ja usein ottaminen menee hitusen yli. Sittenpä alkaakin riitely, sodaksikin voisi kutsua, jolloin kaivellaan kaikki menneet, nykyiset ja tulevat eikä käsirysykään ole kovin mahdoton vaihtoehto. Molemmat tajuavat, että viina ei ole heille sopivaa, mutta silti sitä pitää ottaa!

Veljeni taas vaimonsa kanssa kasvattaa pikku kersaa ja molemmat ovat työttömänä. Rahat arvatenkin todella tiukalla ja pula on aina kaikesta. Mutta mikä oudointa, molemmat polttavat, käyvät monta kertaa viikossa pizzalla tai hampurilaisella ja kersa syö pilttejä ja valmisruokia. Minua ihan oikeasti kiinnostaisi tietää, että miten tällainen yhtälö voi toimia, onko heillä joku sampo, mistä rahaa tulee? Varmaan minun matemaattiset kyvyt ovat sen verran heikot etten ole itse keksinyt kuinka olemattomat rahat saa riittämään vaikka mihin :)

Yhteistyössä