Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Sauna laitetaan hyvissä ajoin lämpiämään et kaikki varmasti kerkee käydä. =) Ja kiva ettei heikota mäkin voin sit pestä sun selän. :xmas: :heart:Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Jos mä olen siellä vielä sillon. :xmas: Ikävä sanoa, mutta mun mieheni päihittää teidät mennen tullen.![]()
Ilman muuta pestään, ei tee heikkoakaan. :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:Ei kai sinne ny prkl kenenkään míehiä tuu???
Onkos ne nyt sit sellaiset kekkerit????
Mistä helevetistä minä tähän hätään miehen itelleni kekkaan että menee parit tasan?
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Sauna laitetaan hyvissä ajoin lämpiämään et kaikki varmasti kerkee käydä. =) Ja kiva ettei heikota mäkin voin sit pestä sun selän. :xmas: :heart:Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Jos mä olen siellä vielä sillon. :xmas: Ikävä sanoa, mutta mun mieheni päihittää teidät mennen tullen.![]()
Ilman muuta pestään, ei tee heikkoakaan. :saint:
Älä viitti.Sä oot vaan kade kun et pääse mun selkääni pesemään.Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Onneksi en ole niitä lespokekkereitä todistamassa!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Onneksi en ole niitä lespokekkereitä todistamassa!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Onneksi en ole niitä lespokekkereitä todistamassa!![]()
Mut jos ne olis hetsku-kekkerit niin olisitko mielelläs todistamassa?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Onneksi en ole niitä lespokekkereitä todistamassa!![]()
Mikäs siinä. Melaa mekkoon ja pissalihat lätisemään. Kivahan sitä ois katsella.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Onneksi en ole niitä lespokekkereitä todistamassa!![]()
Mikäs siinä. Melaa mekkoon ja pissalihat lätisemään. Kivahan sitä ois katsella.
![]()
Ai jai sun kanssas :xmas: oot niin tommonen
Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:![]()
Mä on oikea rekkalepso, miten olis Lunatic pienet pyöräytykset![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:![]()
Mä on oikea rekkalepso, miten olis Lunatic pienet pyöräytykset![]()
![]()