rukoilijasirkka!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja utelias tirkistelijä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

utelias tirkistelijä

Vieras
mitä sä sit yleensä teet siellä kotona? kun aina annat ymmärtää että mies teillä siivoo, laittaa ruokaa, hoitaa lapsia, hemmottelee ja palvelee sua, auttaa sua jopa sun töissä... niin mikä on sit sun rooli ja tehtävä? tarjota seksiä tietysti, mutta mitä muuta?

Ok, aika hienon nukketalon ap teki, mutta se miten muuten on läsnä lasten elämässä, ei mitään tietoa, mitä tekee työkseen jos tekee, ei mitään tietoa, Ei siivoa, ei laita kummoisia ruokia, se on tiedossa. Aika prinesessan oloinen nainen, ja mies palvoo, ok, mutta oikeasti onko toi aikuisen ja normaalisti kehittyneen ihmisen elämää? Sori sirkka, mutta olen vähän pohtinut sun profiilia..

Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Ok, aika hienon nukketalon ap teki, mutta se miten muuten on läsnä lasten elämässä, ei mitään tietoa, mitä tekee työkseen jos tekee, ei mitään tietoa, Ei siivoa, ei laita kummoisia ruokia, se on tiedossa. Aika prinesessan oloinen nainen, ja mies palvoo, ok, mutta oikeasti onko toi aikuisen ja normaalisti kehittyneen ihmisen elämää? Sori sirkka, mutta olen vähän pohtinut sun profiilia..

Jakaahan se lehtiä postilla.

Hassua jos joku luulee, et oisin täällä tilivelvollinen tekemistäni, töistä tai roolistani kotona.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:

Hassua jos joku luulee, et oisin täällä tilivelvollinen tekemistäni, töistä tai roolistani kotona.

Tottakai oot tilivelvollinen jollekin uteliaalle! :D Mitä sää oikein kuvittelet? :whistle:

:laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
mutta laiskan prinsessan kuvan susta minä olen saanut : )

No varmaan se on sit aika lähellä totuutta. =)

Ne on kateellisia sulle :) Kun ne joutuu itte tekeen kotona kaikki, eikä niiden mies auta kotitöissä. Mullekkin saa olla kade kun on hyvä mies, tekee kotitöitä, auttaa joka asiassa.

Yhteistyössä