Neitsyys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pupu87
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mutta sen kertominen sitten kun on jo päättänyt mennä niin pitkälle, helpottaa sitä painetta mitä tuntee asiaa kohtaan.Ja mies osaa olla kärsivällinen ja hellempi.Kannattaa kertoa, vaikka vasta sitten vähän ennen rakastelua.

Alkuperäinen kirjoittaja Leena:
Mutta sen kertominen sitten kun on jo päättänyt mennä niin pitkälle, helpottaa sitä painetta mitä tuntee asiaa kohtaan.Ja mies osaa olla kärsivällinen ja hellempi.Kannattaa kertoa, vaikka vasta sitten vähän ennen rakastelua.

Joo, kun oon lukenut näitä keskusteluja ja miettinyt asiaa, niin alkaa tuntuu että on parempi kertoa miehelle neitsyydestä. Täytyy vaan sitten tilanteen mukaan yrittää valita hyvä hetki ottaa asia puheeksi.

Alkuperäinen kirjoittaja ..........:
Entä onko mukava huomata saaneensa jonkun sukupuolitausin siltä mukavalta yhden yön seuralaiselta. Kun kännissä on touhuiltu ja unohdettu käyttää kondoomia tai kun kondoomi on hajonnut. Tai siitä on seuraksena raskaus. Ootteko koskaan ajatellut tällaisia asioita yhden yön juttuja harrastaessanne?

joopajoo... pitääkö sitä nyt sitte aina muka olla niin perseet että soosais niin kovaa, että kortsu hajoo... ja toisaalta, kyl se voi hajota ihan selvinkin päin... ja jos nyt jeesustelemaan alan, niin jotku taudit esim. kondylooma voi tarttua vaikka sitä kortsuaki käyttäis....

Oli tosi hienoa löytää joitakin muita vähän "vanhempia" neitsyitä. Itse olen 23v ja ajattelin että olen varmaan tosi vanha jo.. kaikki nuoremmatkin kun täällä päin puhuu jo seksikokemuksistaan. Tapasin ihanan muutaman vuoden itseäni vanhemman miehen, jolle olen vihjaillut asiasta ja hän tuntuu ymmärtävän asian.. sanoi että hän jaksaa odottaa niin kauan kunnes olen itse valmis! Kuitenkin minua pelottaa että hän etsii jonkun joka on heti valmis.. :( mutta, joskushan se on uskallettava antaa mennä!

en ole lukenut kaikkia vastauksia, mutta mun neuvoni olisi, älä anna miehelle sitä iloa. Noita itseriittoisia neitsyen metsästäjiä, jotka kehuskelevat myöhemmin saavutuksillaan, tuntuu olevan riittämiin. Vrt. minun kirjoitukseni jota joku täällä oli lainannut. "50wee mies" jne. Olet vain miehelle entistä kiinnostavampi "saalis", miehelle, jolla itsellään riittää kokemuksia, mutta naisella niitä ei saisi olla.

Alkuperäinen kirjoittaja ...M...:
Alkuperäinen kirjoittaja pupu87:
Kiva kuulla että on miehiä jotka osaa arvostaa neitsyyttäni. Välillä vaan tuntuu että kaikki haluaa löytää kokenee, kokematontahan joutuu opettamaan kun se ei vielä osaa temppuja. Kuinka moni mies on valmis opettamaan naista sängyssä?

Temppuja? Älä nyt vaan luule että sinun pitää osata jotain ihmeellistä, kyllä se seksi on kahden ihmisen välinen ihana asia, eikä siinä mitään temppuja tarvita.

Kaikki tulee luonnostaan ja aikanaan.

Mitään temppuja "noni tee voltti" hihihihihi:D

Seksi on täysin 2 ihmisen välisät hommaa eikä siinä ole mitään niksejä (ehkä jotain pientä) mutta ne oppii itsestää ja onhan se kiva tilanne jos toinen on kokeneempi ja kertoo niistä:D

Perustoiminto on sisään-ulos. Kaikki muu on ekstraa. Ekalla kerralla ei muusta tarvi juuri kuvitellakaan pääsevänsä osalliseksi. Tytöillä sattuu, pojilla tulee jo reisille. Toiset on panomiehiä tietty jo syntyessään.

Ennen oli katastrohvi jos nainen ei ollut neitsyt. Nyt on katastrohvi jos nainen on neitsyt vielä yli kaksikymppisenä? Itse olin 30 kun löysin sen miehen jonka kansa menin sänkyyn. Ja empä kadu, että neitsyys säästyi juuri tälle miehelle. Ei sänkyyn kannata hypätä vain sen takia, että pääsee neitsyydestä eroon. Maltti on valttia usko huvikses!

Minulta vei poikuuteni nainen (50+?). Aamulla puristeli muniani ja sano etten ole enään neitsyt. Olin sen yön jälkeen monta päivää kipeänä, hyvä kun istuttua kunnollola.