Nettideittailu

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "yks"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

"yks"

Vieras
Tai mikä vaan deittailu vieraan miehen kanssa...
Kuinka nopeasti "pitäisi" tuntea jotain tai toisen sytyttää enemmän?
Parisuhteeni ovat aina syntyneet kaveripohjalta, enkä nyt tiedä miltä pitäisi tuntua ja kuinka nopeasti. Kuulostaa ehkä tyhmältä, mutta riittääkö että toinen tuntuu aluksi vaan mukavalta? Vai pitäisikö heti olla jotain kipinää?
Muutamien eri miesten kanssa treffannut ja tiedän kyllä, kuka ei ainakaan ole mua varten. Mutta mites sitten tuollainen "vain" mukava? Tuleeko se tunne myöhemmin vai melkein heti?
Kiitos jos joku jaksaa vastata. En vain tiedä.
 
Kyllä sen eka tapaamisella tietää onko kipinää vai ei. Ite olen koittanut välillä tapailla niitä "ihan kivoja" mutta ei ne ikinä muutu sen kummemmiksi enkä mä syty ja sit musta tulee inhottava. Joten mun ei ainakaan kannata tapailla niitä ihan kivoja...
 
Kiitos.
Sitä mäkin vähän mietin, että kyllä sen sitten tuntee heti jos kolahtaa. Kaverit vaan sanoo toista, niin on kiva kuulla muiden mielipiteitä / kokemuksia.
 
Ei nyt välttis ihan heti, jännitys yms. muuttaa ihmistä paljon, mutta kyllä jo lyhyen tuntemisen jälkeen sen tietää. Miehestäni en ensimmäisen tapaamisen jälkeen ollut oikein mitään mieltä, utelias ja hieman kiinnostunut ehkä ja toisen ja kolmannen tapaamisen jälkeen olen ollut aivan käsittämättömän rakastunut ja olen edelleenkin.
 
En minäkään omasta miehestäni tuntenut mitään suurta kipinää, kun tapasin hänet ensimmäisen kerran. Olimme jutelleet netissä sitä ennen vajaat pari kuukautta ja pidin häntä ihan kiinnostavana ja mukavana. Tapailu kuitenkin jatkui ja tiivistyi. Puolen vuoden päästä tajusin olevani ihan korviani myöten ihastunut (tai kiintynyt) häneen. Olen kyllä muutenkin itse hitaasti lämpenevää sorttia, samoin kuin miehenikin, että ehkä silläkin on jotain tekemistä asian kanssa. Nykyään olemme naimisissa ja vuosien yhdessäolon jälkeen tuntuu, että rakkaammaksi tuo vain muuttuu koko ajan. Mitään sellaista kipinää tai kemiaa tms. joista usein kuulee puhuttavan, en ole kokenut meidän välillä koskaan olleen. Seksielämä on kuitenkin loistavaa ja meillä on hauskaa keskenämme. Ja kuten sanottua, rakkaus kukkii, sehän se tärkeintä on. :)
 
Ihmisiä on kahden sorttisia tässä suhteessa. Toiset olettavat että kipinää pitäisi olla samantien ja jos ei ole niin toisia treffejä ei tule. Toisille taas riittää, että ekat treffit menevät ok ja vastapuoli on mielenkiintoinen ja jatkavat treffailua vielä jonkun aikaa odotellen löytyykö kipinää.

Mä olen jälkimmäinen, mutta kaikki tapaamani miehet olleet niitä jotka haluavat tuntea sen kipinän samantien jotta jatkoa seuraa..
 
Itse epäilisin, että kaikille on se taivaat räjäyttävä, muutakin kuin pelkkä mukava tuolla jossain. Tapaako häntä elämänsä aikana onkin toinen juttu ja sitten on oltava yksin tai sen mukavan kanssa.
 
En usko, että koskaan tunnen enää niin miten tunsin lasteni isää kohtaan. Hän taisi olla se taivaat räjäyttävä. Toivottavasti löytäisin kuitenkin jotain enemmän, kuin "mukavaa."
 
mä tapasin netissä miehen, joka oli mukava jo ekalla kerralla ja nyt on tavattu muutaman kerran. Mä ainakin oon jjo nyt ihan hulluna häneen, ihana ihminen. En olisi jatkanut edes toiseen tapaamiseen jos en olisi tykännyt.
 

Similar threads

N
Viestiä
7
Luettu
962
Aihe vapaa
siksi pelätä
S
M
Viestiä
16
Luettu
539
Aihe vapaa
JONSERED Karhunkantaja
J
F
Viestiä
2
Luettu
540
Aihe vapaa
vierailija
V

Yhteistyössä