Nettideitti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Yhä vain
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

Yhä vain

Vieras
Tänään on edessä ensimmäinen puhelu :) sekin jo jännittää, on venynyt vähän turhan pitkälle ensimmäisistä sähköposteista... Mutta siis pian on edessä ensimmäiset treffit.

Olisi kiva kuulla kokemuksia, miten teillä on mennyt? Oletteko tavanneet useita vaikkei niin olisi kiinnostanutkaan "paperilla" vai vain niitä jotka saa sukat jo tekstillään pyörimään jaloissa? Miten livenä on käynyt :)

Kyselee kiitollisena kaikista vastauksista yksi kolmekymppinen jolla sukat pyörii jaloissa..

Mä olen kerran tavannut nettideitin, oli aika kamalaa :D
Siitä on nyt 10 vuotta. Poika oli kyllä ihan symppis, muttei meillä ollutkaan livenä mitään asiaa toisillemme. Piinaavaa. Istuttiin elokuva-arkistossa katsomassa Andalusialaista koiraa (napakymppi ensitreffeille :laugh: ) ja sitten jossain baarissa yritettiin keksiä juttua.

Silti pyysi uudestaan treffeille, ja pahinta oli jotenkin sanoa se kiitos, mutta ei kiitos. :/

kyllä mä ainakin tiesin jo kirjottelujen perusteella että tässä on sitä jotain ja niinhän siinä olikin. Aikaa on nyt kulunut 4 vuotta ja kaksi vuotta siitä ollaan jo oltu naimisissakin ja nyt meillä on pieni vauvakin ja kaikki on hienosti. Eli mulla on positiivisia kokemuksia :D

Yhteistyössä