Nettikauppa huijaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja varustetukku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

varustetukku

Vieras
Tilasin varustetukku nimisestä nettikaupasta huppari, kaksi t-paitaa ja sukkapaketin. Tuotteet eivät olleetkaan sopivia ja vein paketin samana päivänä postiin. Palautuksesta oli noin puolitoistaviikkoa aikaa ja ei kuulunut mitään niin otin sähköpostilla yhteyttä ja kyselin paketista. Sanoivat, että kyllä paketti on tullut ja kaksi naisten paitaa on joista palauttavat rahat. Olen aivan ihmeissään mikä ihmeen "kaksi naisten t-paitaa" kun paketissa oli siis miesten huppari, miesten 2 t-paitaa ja sukat. Miten asian kanssa pitäisi edetä?

Saitko palautuksesta kuitin tai seurantatunnuksen? koska sillä kuitilla voit ainakin todistaa tehnees palautuksen ja se että ne kuvittelee sun palauttanees 2 naisten t-paitaa on taas jotain niiden omaa sekoilua, kannattaa ilmottaa että kyse on miesten vaatteista.
Ja itse en siis usko että kyse on huijaamisesta vaan todennäköisesti väärinkäsityksestä ja osittain ehkä huonosta työntekijästä :D

Saitko palautuksesta kuitin tai seurantatunnuksen? koska sillä kuitilla voit ainakin todistaa tehnees palautuksen ja se että ne kuvittelee sun palauttanees 2 naisten t-paitaa on taas jotain niiden omaa sekoilua, kannattaa ilmottaa että kyse on miesten vaatteista.
Ja itse en siis usko että kyse on huijaamisesta vaan todennäköisesti väärinkäsityksestä ja osittain ehkä huonosta työntekijästä
On kuitti sähköpostissa. Kyselin mitä tarkoittaa naisten t-paidoilla ja sanoin, että paketissa oli nuo luettelemani miesten vaatteet, vastaus oli "Kyllä tarvitsen tilinumeronne jonne palautan maksusuorituksen palautetuista tuotteista." Noh odottelen mitä sieltä tulee ja toimin sen jälkeen.