Nettikiusaaminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tossuliini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tossuliini

Vieras
Jotenkin taas tuntuu että olen joutunut nettikiusaamisen uhriksi, sellasta tekstiä tuli yhdeltä mammalta eikä edes uskaltautunut mustua koska jos sen olisi tehnyt niin olisin kyllä ottanut selville kuka tää kyseinen mamma on ja oisin pistänyt asian eteenpäin.
Sen sanon vaan että se että olen eläkkeellä niin ei oikeuta ketään tulla sanomaan mulle tollasta paskaa eikä se kellekään kuulu. Enkä mä laiska ole, olisin varmaan töissä jos mulla olisi mahdollisuus saada töitä mutta kun ei ole niin asialle en maha mittään.

jokainen joka esim täällä on saa ainakin 25 kertaa vuodessa paskaa niskaansa, se on vaan fakta.Toiset pahemmin kuin toiset. noita tunnevammaisia tms kun tänne mukaan aina mahtuu

annat mennä vaan toisesta sisään ja toisesta ulos :hug: se on vahvempi kuka nousee yläpuolelle

:hug: ,elä välitä!Ne jotka tuollasta nettikiusaamista harrastaa niin ei todellakaan voi olla terveitä ihmisiä henkisesti.Käy väkisin mielessä purkavatko toiset omaa kiusaamisen uhrina-oloaan täällä kasvottomana toisia kiusaten :o .Vaikea olisi uskoa et nää kiusaajat on normaaleja aikuisia ihmisiä,ei nimittäin normaali äiti käyttäydy noin!
Jätä moiset ommaan arvoonsa,sairasta sakkia sellanen!

No en vielä noista lauseista kehtais vetää pakastevihannesta nenukkiin, katos kun tää on netti ja täällä voi kuka tahansa huonona päivänään sanoa ihan mitä mieleen juolahtaa, vaikkapa paras ystäväsi.

Joko on taas kakkakuormat ollu liikkeellä.Harmaiden pitäisi reilusti tummua,tai samat säännöt kuin tummilla,ettei samalla nikillä olis monta käyttäjää,tietäs vähän paremmin kuka on kyseessä.Älä välitä on mullekin osumia tullut,vaikka harvoin avaan sanavarastoni. :hug:

:hug: puututtu asiaan..
mutta joo näitä tunnevikaisia ihmisiä jotka ei kykene tuijottamaan omaa kolviaan pidemmälle, niin valitettavasti löytyy :/ :hug:
jatkuvasti paskaa kaatamassa niskaan ja nälvimässä jostain asiasta.

Alkuperäinen kirjoittaja sypris:
Joko on taas kakkakuormat ollu liikkeellä.Harmaiden pitäisi reilusti tummua,tai samat säännöt kuin tummilla,ettei samalla nikillä olis monta käyttäjää,tietäs vähän paremmin kuka on kyseessä.Älä välitä on mullekin osumia tullut,vaikka harvoin avaan sanavarastoni. :hug:

Mie oon samaa mieltä jotta pitäs mustua.Vähän väliä joku vtuilee jollekkin jostain asiasta.Mikä kumma siinä on?

Ei kaikki harmaat v*ttuile. Tai ainakin mie yritän olla tekemättä sellasta :)
On kyllä ihmeellistä miten jotkut menee heti henkilökohtasuuksiin vaikka aihe ei liittyis ihmisen henkilökohtasiin ominaisuuksiin mitenkään. Niinkun nyt vaikka tuossa ap:n pesukoneketjussa.

Kiitos muille mammoille lohdutuksen sanoista ja modelle siitä että on puututtu asiaan. On toi pakko tollanen lopettaa eli henk. kohtaisuuksiin meneminen joka ei liity tiettyyn asiaan millään tavalla. Toivottavasti kyseinen mamma nyt miettii hiljaisesti mitä tulikaan kirjotettua ja enkä pistäis pahitteeksi anteeksipyyntöäkään vaikka tuskin sellasta tulee edes eteen. Mutta odotellaan!

Niin, haluaisin todellakin kuulla joitakin selityksiä siihen, miksi netissä (tai missään muuallakaan) pitää pahoittaa jonkun mieli tarkoituksella. Eri mieltä saa siis keskusteltavista asioista olla, mutta jos viestin ainoa tarkoitus on henkilökohtaisuuksiin menevä ilkeily, en voi kunnolla ymmärtää.

Ok, se voi jonkun mielestä olla hauskaa. Mutta mitä se kertoo ihmisestä, jos hän hauskuuttaa itseään jonkun toisen kustannuksella? Oikeastiko joku ajattelee olevansa muiden yläpuolella niin, etteivät sairaudet, toimeentulo-ongelmat, avioero tms. kosketa tai koskaan tulekaan koskettamaan häntä? Onko tosiaan niin vaikea nähdä itsensä muissa ihmisissä? Vai ajattelemmeko vain, etten minä ikinä koskaan milloinkaan tule tarvitsemaan muiden apua, koska olen niin paljon älykkäämpi, ahkerampi, rikkaampi, kauniimpi ja rakastetumpi?

Miettikääpä ennen ikävän kommentin laukomista, tekeekö se todella päivästänne paremman. Saatteko siitä aitoa iloa tai helpottaako kateuden tunne tai muu kurja olo todella? Vai onko kyse ihan vain siitä, että koska minulla on kurja olo ja vihaan elämääni, haluan, että muillakin on ihan yhtä kurja olo ja hekin vihaavat elämäänsä? Vai olisiko sittenkin se, mitä kaipaatte, jotain ihan muuta? Myötätuntoa, huomiota, ihailua, halua kuulla, että on rakastamisen arvoinen ihminen?

kalliiksi voi tulla kun kiinni jää, met saatiin tuntuvat korvaukset kun ei ao. halunnut ruveta asiaa käräjöimään ja todisteet oli + tunnustaminen ao:lta saatiin. joo mut ei ollu tällä palstalla, täällähän on vain keskenkasvuisten ihmisten selkään puukotusta

Mä oon nyt vähän pihalla aiheesta, mutta pistän lusikkani soppaan minäkin.

Jos täällä palstalla pahoittaa mielensä toistuvasti, niin kannattaa miettiä että mitä tänne kirjoittaa, tai siis mitä elämästään kertoo. En siis tarkoita että kiusaaminen olisi sallittua, ei todellakaan. Mutta kun täällä noita päänaukojia riittää, halusi tai ei. Ja niitä tulee olemaan, tämä on valitettavasti totuus. :( Siksi mä itse olen varovainen mitä tänne kirjoitan.

ei pidä välittää mitä virtuaalimaailmassa kirjotellaan. sähän nyt pääsit melko vähällä, mietipä miten montaa muuta täällä haukutaan,jatkuvasti, esim savannaa

Niin muakin ennen täällä kiusattiin,mutta nyt kirjoittelen harmaana,enkä enään kirjaudu tänne ja mustu,sitä virhettä en tee,mustakin kirjoitettiin kaikkea pahaa,teki välillä todella pahaa lukea sitä paskaa mitä tuntemattomat ihmiset musta kirjoitti jotka eivät tunne mua ollenkaan.Enkä enään kerro itsestäni niin paljon,sen olen oppinut.

Alkuperäinen kirjoittaja migreenikko:
Niin muakin ennen täällä kiusattiin,mutta nyt kirjoittelen harmaana,enkä enään kirjaudu tänne ja mustu,sitä virhettä en tee,mustakin kirjoitettiin kaikkea pahaa,teki välillä todella pahaa lukea sitä paskaa mitä tuntemattomat ihmiset musta kirjoitti jotka eivät tunne mua ollenkaan.Enkä enään kerro itsestäni niin paljon,sen olen oppinut.

Tuli mieleen gitte, oletko?:)

EN Todellakaan ole Gitte,en ole kirjoittanut tänne vuoden 2005 jälkeen ollenkaan,mutta nyt sitten harmaana kirjoittelen,kun mua nälvittiin kokoajan ja se ei ollut mukavaa,nyt tuntuu,että tuo SAVANNA on kaikkien kiusattavana täällä,oletteko miettineet miltä SAVANNASTA tuntuu lukea kun haukutte häntä täällä.

Mutta siis kuka antaa näille kommenteille täällä mitään arvoa? En minä ainakaan. Paskaa täynnä välillä koko foorumi. Eiköhän se ole viisasta suuttua enemmän, jos joku läheinen, työkaveri, perheenjäsen tms. kiusaa ihan tässä oikeassa elämässä. Ap:lle vinkiksi, ei kannata ihan kaikkea kertoa täällä. Varsinkin kun tietää, että täällä voi sanoa mitä vaan ja helposti!

TÄLLAISTATÄÄON:
Olet aivan oikeassa,täällä on niin paljon kaikkea paskaa välillä,että mä en ainakaan usko ollenkaan kaikkea sitä mitä täällä kirjoitellaan ja toiset sitten vielä lisää omiaan sekaan.
Mäkin kyllästyin vuonna 2005 ja pidin pitkän tauon ja nyt sitten kirjoittelen harmaana.

Yhteistyössä