Neukkatäti valitti liian aikaisin aloitetusta seksistä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ......
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kyllä mä vaan oon nopeesti nousuu satulaan. Olin hellyydenkipeä synnytyksen jälkeen ja tokan jälkeen hyvässä kunnossa. Pitkästä aikaa alapään tuntokin oli ennallaan. Pili pitää jokatapauksessa pestä kunnolla ja käyttää kortsua, joten en ymmärrä, miten silloin tulisi tulehdus, jos on omaakin alapäätä hyvin pessyt.

Omituisia kirjoituksia joillakin tässä ketjussa. Luulevat ilmeisesti olevansa jotenkin parempia ihmisiä ja vanhempia sen takia, että seksiä ei ole harrastettu ennen jälkitarkastusta. :laugh:

Eiköhän jokainen harrasta sitä seksiä siinä vaiheessa kuin itte haluaa. Itte en pystynyt moneen viikkoon eikä olisi tullut mieleenkään seksi viikon parin päästä synnytyksestä. Hyvä kun pystyi istumaan siinä vaiheessa.

Meillä ohjeena on että heti vaan kun siltä tuntuu, ei tarvii odottaa jälkitarkastusta. Mulla sekin oli kuopuksen kohdalla vasta 12 viikon päästä synnytyksestä.. Itse olen kasn pitänyt tuota jälkivuodon loppumista merkkinä, että harjoitukset voi alkaa =)

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Kyllä mä vaan oon nopeesti nousuu satulaan. Olin hellyydenkipeä synnytyksen jälkeen ja tokan jälkeen hyvässä kunnossa. Pitkästä aikaa alapään tuntokin oli ennallaan. Pili pitää jokatapauksessa pestä kunnolla ja käyttää kortsua, joten en ymmärrä, miten silloin tulisi tulehdus, jos on omaakin alapäätä hyvin pessyt.

Asiasta kymmenenteen: Mä en oo tienny, että sulla edes on lapsia, kun en oo ennen huomannu sun niistä kirjoittavan. :o Minkä ikäisiä ja tyttöjä vai poikia vai molempia? =)

Alkuperäinen kirjoittaja jaa-a:
mikähän 2kymppinen seksipeto tää ap on! ei taida pikkusta imettääkään sen takia ettei vaan terhakat tisut mee pilalle....

Oi kun ihanaa, mulla onkin terhakat tisut ja ikääkin lähti puolitoista vuosikymmentä!! :D ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Saapis:
Ihan hienosti me ollaan voitu odottaa... en mä käsitä mikä ongelma siinä on :D Ei se 8 viikkoo nyt kauheen pitkä aika ole... :D
Ja en ole kertaakaan livenny tosta vaikka toinen ois vinkunukki... On se nyt perkele jos ei ukko sen vertaa kestä... :kieh:

Entäs kun akka ei kestä? :saint:
Naisillakin on ne halut ja tarpeet.

Alkuperäinen kirjoittaja TriStessse:
Alkuperäinen kirjoittaja jaa-a:
mikähän 2kymppinen seksipeto tää ap on! ei taida pikkusta imettääkään sen takia ettei vaan terhakat tisut mee pilalle....

Oi kun ihanaa, mulla onkin terhakat tisut ja ikääkin lähti puolitoista vuosikymmentä!! :D ;)

Mäkin nuorruin silmänräpäyksessä reilu kymmenen vuotta :D ja sain samaan hintaan vielä terhakat tissitkin. Jee!

Alkuperäinen kirjoittaja ei kai sentää:
Kukaan oikeasti luulee että imetys on ehkisykeino?? No ei ole!!

Meidän neuvola muuten luulee... :whistle:

Siis tietyin ehdoin: vauva alle 6kk, täysimetyksellä, imetysvälit max 4h ja kuukautiset eivät ole alkaneet. Esikoisen jälkeen tykkäsi ettei alkuun tarvittaisi muuta ehkäisyä mutta kirjoitti kuitenkin ne pillerit pyynnöstäni.

Kakkonen tuli sitten vajaa 1v3kk ikäerolla ja sillä kertaa olikin heti pillereitä tyrkyttämässä... :D

Alkuperäinen kirjoittaja Farhan Maabaad:

Asiasta kymmenenteen: Mä en oo tienny, että sulla edes on lapsia, kun en oo ennen huomannu sun niistä kirjoittavan. :o Minkä ikäisiä ja tyttöjä vai poikia vai molempia? =)

:) Jaa, mulla on 9 vuotias poika ja 4 vuotias tyttö. Ja kyllä mä niistä kirjottelen, mutta ne on juttuja, joihin yleensä ei paljoa vastailla, kun niissä ei ole mitään kummasteltavaa. :)

:) Jaa, mulla on 9 vuotias poika ja 4 vuotias tyttö. Ja kyllä mä niistä kirjottelen, mutta ne on juttuja, joihin yleensä ei paljoa vastailla, kun niissä ei ole mitään kummasteltavaa. :)

Ai sulla on noinkin "isot" lapset, ok. =)

ei se imetys mitään ehkäse..
ja tosiaan mäkin oon jokaisesta alottanu seksin (yhdyntä..) pariviikkoo synnytyksestä.
olin myös kerran jälkitarkastuksessa raskaana. se meni tosin kesken. ja lääkärit sanoivat että ei johdu siitä etteikö kohtu ois ollu valmis.
luultavasti siks et imetin..

Yhteistyössä