Y
yhden äitee
Vieras
Henk.koht kannatan kokeilemista ennen jälkitarkastusta, jotta mahdollisista ongelmista voi siellä puhua. Rakkaat ystävät muistakaa ehkäisy 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja jaa-a:mikähän 2kymppinen seksipeto tää ap on! ei taida pikkusta imettääkään sen takia ettei vaan terhakat tisut mee pilalle....
Tuli kieltämättä sama mieleen.....
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Kyllä mä vaan oon nopeesti nousuu satulaan. Olin hellyydenkipeä synnytyksen jälkeen ja tokan jälkeen hyvässä kunnossa. Pitkästä aikaa alapään tuntokin oli ennallaan. Pili pitää jokatapauksessa pestä kunnolla ja käyttää kortsua, joten en ymmärrä, miten silloin tulisi tulehdus, jos on omaakin alapäätä hyvin pessyt.
Alkuperäinen kirjoittaja jaa-a:mikähän 2kymppinen seksipeto tää ap on! ei taida pikkusta imettääkään sen takia ettei vaan terhakat tisut mee pilalle....
Alkuperäinen kirjoittaja Saapis:Ihan hienosti me ollaan voitu odottaa... en mä käsitä mikä ongelma siinä onEi se 8 viikkoo nyt kauheen pitkä aika ole...
![]()
Ja en ole kertaakaan livenny tosta vaikka toinen ois vinkunukki... On se nyt perkele jos ei ukko sen vertaa kestä... :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja TriStessse:Alkuperäinen kirjoittaja jaa-a:mikähän 2kymppinen seksipeto tää ap on! ei taida pikkusta imettääkään sen takia ettei vaan terhakat tisut mee pilalle....
Oi kun ihanaa, mulla onkin terhakat tisut ja ikääkin lähti puolitoista vuosikymmentä!!![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ei kai sentää:Kukaan oikeasti luulee että imetys on ehkisykeino?? No ei ole!!
Alkuperäinen kirjoittaja Farhan Maabaad:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Kyllä mä vaan oon nopeesti nousuu satulaan. Olin hellyydenkipeä synnytyksen jälkeen ja tokan jälkeen hyvässä kunnossa. Pitkästä aikaa alapään tuntokin oli ennallaan. Pili pitää jokatapauksessa pestä kunnolla ja käyttää kortsua, joten en ymmärrä, miten silloin tulisi tulehdus, jos on omaakin alapäätä hyvin pessyt.
Asiasta kymmenenteen: Mä en oo tienny, että sulla edes on lapsia, kun en oo ennen huomannu sun niistä kirjoittavan.Minkä ikäisiä ja tyttöjä vai poikia vai molempia? =)
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Jaa, mulla on 9 vuotias poika ja 4 vuotias tyttö. Ja kyllä mä niistä kirjottelen, mutta ne on juttuja, joihin yleensä ei paljoa vastailla, kun niissä ei ole mitään kummasteltavaa.
![]()