A
ap
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja MillaVanilla:Sanot vaan sukulaisille että kasvoitte erillenne. Kliseeltä se toki kuulostaa, mutta voi sanoa että ei halunnut elää liitossa joka on kasassa vain lapsien takia. Ja lapsia ajattelet kun muutat lähiseudulle jossa on helppo nähdä isää, ja tuttu ympäristö. Luulisi ymmärtävän.
Niin, se ero menee vaan mun piikkiin... mutta en halua että kaikki tietää, jos mies ei itse tule avoimesti ulos kaapista.
Luulen että mies vuokraa pienemmän itselleen, kaksion. Luulen että haluaa kyllä lapsia tavata ja toivon että se onnistuu.
Mä oon sanonut hänelle, että en rupea olemaan kulissi, joten tietää miksi lähden. Sanoo että on bi, mutta miksi en sitten enää kelpaa... olen ihan samoissa mitoissa kuin silloin kun tavattiin.
Tulin silloin melko pian tapaamisen jälkeen (7 kk) raskaaksi, vahingossa, mutta oltiin (tai niin luulin) rakastuttu ja sitten vaan muutettiin yhteen. Naimisiin mentiin ekan ja tokan lapsen välissä. Heillä on ikäeroa vain 14 kk. Toisen raskauden aikana mun epäilykset heräsivät.