Neuvojaaa, naimisiin menosta..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Häistä haaveileva.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Häistä haaveileva.

Vieras
Semmoinen on nyt tilanne, että naimisiin meno olisi ajankohtaista,molemmat ollaan siitä paljon puhuttu,että koskas me mennään naimisiin yms.

Edellisen kerran mies otti asian puheeksi lauantaina, kysyi: mennäänkö me koskaan naimisiin? Vastasin,kunhan ensin kosit (olen myöskin aikasemmin sanonut, että minua pitää kosia,eikä toisinpäin). Siihen mies: mut sit hän haluaa juhannus häät. Ja siitäkin oli puhetta,että kutsut pitää sitten lähettää n. 6kk aikasemmin,ettei ihmisillä ole muita suunnitelimia...
Mutta, eipäs sitä kosintaa kuitenkaan koskaan kuulu.. Mitä neuvoksi????

KÄÄÄÄÄÄK, auttakaa pattitilanteessa olevaa...

ei kyllä muakaan saisi juhannuksen amihinkään häihin. Juhannuksen haluan viettää oman perheen ja sukulaisten kanssa mökillä, kuten kaikki juhannukset tähänkin asti.

No eikö tuo voi olla kosinta? Mä vaivautuisin ruusu suussa polvistelevasta miehestä. Voihan olla ettei se tunnu luonnolliselta miehestäkään? Sun on ehkä kerrottava millaisen kosinnan haluat?

Mä olen nyt juhannuksena menossa häihin. Kutsu tuli huhtikuussa ja käytännössä kaikki kutsutut osallistuvat juhliin.
Iso osa lähtee kuitenkin juhlista suoraan mökille tms, mutta eihän sillä kai ole väliä, ettei porukat juhli aamuun asti?
Mutta itse ongelmaan; mun mielestä kosiminen on hiukan syvemmältä kun juhannushäät.. Me sovittiin miehen kanssa yhdessä kihloihin menemisestä ja yhdessä sovittiin hääpäivä.
Ehkä miehelläsi o,ap, vaan eri käsitys kosimisesta ja hänen mielestään asioista pitää sopia yhdessä? Ehkä hän ei yksinkertaisesti halua mitään kynttilänvalossa polvistumista ruusu hampaiden välissä- meininkiä?

me sovittiin miehen kans että kesällä 2008 mennään naimisiin.ja juttu jäi siihen.sitten kerran ilmoitin että meillä hääpäivä tulee olemaan 19.7.2008 ja sehän sopi miehelle :heart: :heart:

Pointti ei nyt ollut häiden ajankohta,mutta kiitos niitäkin mielipiteistä, itsekkin kyllä olen sitä mieltä että ei juhannushäitä.
En tietenkään odota kosinnalta mitään kynttiläillallis huuhaata ja ruusua suussa+polvistumista,mutta kyllä nyt olisi kiva kuulla selkeä kosinta. Esim.mennäänkö ensikesänä naimisiin, tms,ettei tarttis arvailla, mitäköhän toi nyt tarkotti, olikos se kosinta vai yleistä puhumista häistä..
Mitenkohän niistä asioita sitten voisi sopia? Miten otan asian puheeksi???

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Pointti ei nyt ollut häiden ajankohta,mutta kiitos niitäkin mielipiteistä, itsekkin kyllä olen sitä mieltä että ei juhannushäitä.
En tietenkään odota kosinnalta mitään kynttiläillallis huuhaata ja ruusua suussa+polvistumista,mutta kyllä nyt olisi kiva kuulla selkeä kosinta. Esim.mennäänkö ensikesänä naimisiin, tms,ettei tarttis arvailla, mitäköhän toi nyt tarkotti, olikos se kosinta vai yleistä puhumista häistä..

no kosi sinä? sillähän se selviää. :D

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Älä arvaile sitten, vaan kysy suoraan että tarkoittiko kosia tuolla kysymyksellään ja milloin haluaisi häät pitää ja missä. Samalla sitten voit kertoa mitä itse olit ajatellut. Ei siinä mun mielestä muuta tarvii.