Neuvola peruuntui...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aino
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Aino

Vieras
Eli peruivat aikaa 20 min ennen meidän aikaa...mieskin sitä varten tuli töistä hetkeks kotiin ettei tarvi mun kaikkien lapsien kans sinne mennä, ajeli sit autolla 40km turhaan.
Pojan tiedoissa oli miehen puhelinnumero ja sehän ei vastaa numeroihin ollenkaan jos ei ole puhelimen muistissa. Mut kuitenkin lähes kotona jo oli...ku olivat soittaneet.

Muiden lasten tiedoissa kylläkin oli mun numero josta saa aina kiinni.

Käytiin sit turhaan neuvolassa...miehen takia ku ei vastannu ja mies ajo turhaan neuvolan takia ku peruivat ajan.

Ärsyttää ihan hirveesti tuo hiton ukko ku ei voi vastata ja hiton neuvolat ku niillä on oikeus juoksuttaa ihmisiä miten vaan!

no kyllä on hätäsesti peruuttanut. palautetta vaan menee. jos teillä 40km niin johan sinä olet ollut jo matkalla sinne kyllähän sinne kauemmin varmasti ajaa kun 20min.

Jos nyt juuri ennen peruivat niin jos on tullut jotain todella yllättävää? Itse olen joutunut kerran perumaan koko iltapäivän juuri noin "x-tempore", silloin syynä oli yhden perheen kriisitilanne johon tarvittiin minuakin. Tai sitten teidän terkalle iski noro...... Tai sen lapsi sairastunut ja pitää hakea heti pois päivähoidosta. Yleensähän sairastumistapauksessa sairastunut peruu aamulla.

niin siis mies ajeli töistään yht sen 40km...ite asutaan kuitenkin lähempänä neuvolaa...mä olen aina antanut mun numeron lasten tietoihin, miehen numero on ollut siellä vain muuten näkyvissä...pojan tiedoissa ei kuitenkaan ollu ku miehen numero

me on pari kertaa menty neuvolaan ja ne on äimänä et onkos teillä aikaa ja joka kerta ollaan oltu ite oikeessa, hyvä pointti oli aina pistää se lapsen neuvolakortti eteen et kattoo ny tuosta tuohonhan on tämä päivä ja kellonaika lantätty.

Eka kerralla ajan oli antanut vakitäti mut hällä oli tuuraaja niin meil ei muka ois ollu aikaa mut en antanu periksi ku mustaa valkosella.

Ja toisel kertaa vakitäti ja hän oli jotenki antanu kaksi aikaa päällekkäin ja oli inhottava kun koko ajan olis selainen olo et hirveellä kiireellä teki hommat kun toiset ootti

ois ite terkka kuitenkin mulle voinu laittaa viestiä tai soittaa ku sillä mun numero on varmasti ku ennenkin soittanu lasten asioita...ylättävää voi tulla kelle tahansa, mutta ei kait niin kiire ole etteikö ehdi itse ilmoittamaan, vaan joku toinen laitetaan asialle ilmottamaan " huonot " uutiset

Alkuperäinen kirjoittaja Aino:
ois ite terkka kuitenkin mulle voinu laittaa viestiä tai soittaa ku sillä mun numero on varmasti ku ennenkin soittanu lasten asioita...ylättävää voi tulla kelle tahansa, mutta ei kait niin kiire ole etteikö ehdi itse ilmoittamaan, vaan joku toinen laitetaan asialle ilmottamaan " huonot " uutiset
Siis oikeestiko oot tuota mieltä? :o Oletetaan että olisit itse kuullut vaikka läheisesi joutuneen onnettomuuteen. Alkaisitko sä tyynesti perumaan asikkaiden aikoja, siis jos olisit terkka? Mä en alkaisi.

Alkuperäinen kirjoittaja Aino:

Mä olen joutunu monesti ajaan neuvolaan asti huomatakseni et aika onkin peruttu. Eipä se auta. Joskus vaan ne tavis ajat menee jonku muun edelle. Ja jos aika on varsinkin aamusta niin ei siinä aina niitä kerkee perumaan. Pikkusen inhimillisyyttä.
Kyllä mä ymmärrän et se harmittaa mut minkäs teet.
Ja tuohon lapsien määrään. Minulla on viis ja jos vaan ei ihan ihan pakko ole ottaa kaikkia matkaan tk.hon niin en todellakaan ota vaikka olis mimmoset leikkipaikat siellät.

Alkuperäinen kirjoittaja Jesus Christ Superstar:
Kannattaiskohan sitten alkaa vastata vieraisiinkin numeroihin, jos antaa vaikka neuvolaan numeronsa. :whistle:

varmaan kannattais, tän asian takia tuli sit kunnon perheriita. Mun numero on ollut aina ensisijaisena numerona kaikilla lapsilla tiedoissa, miehen numero on ollut vain varulta, mutta kuten jo sanoin, eli pojan tiedoista oli jostain syystä hävinnyt mun numero ja soittivat siihen ainoaan numeroon joka oli saatavilla eli miehen numeroon.
Toisten lasten kohdalla kuitenkin oli mun numeroni...

Yhteistyössä