K
Kampsu
Vieras
Oltiin tänään 6 kk neuvolassa ja terkkari kehui vain joka asiaa ei siis sanonut, että jossain olisi jotain puutteita/ häikkää kasvun näytti käyriltä ja sekin on kuulemma hyvää ja tasaista jne. Kuitenkin kun oli varaamassa uutta aikaa 8 kk neuvolaan sanoi "jos nyt kuitenkin tulisitte jo kuukauden päästä uudestaan". Vauva oli jo vähän levottomalla tuulella (väsynyt) niin sanoin vain juu tai jotain muuta vastaavaa enkä sitten alkanut kyselemään miksi.
Eipä tuo nyt iso vaiva ole mennä neuvolaan mutta minua alkoi kotimatkalla häiritsemään miksi haluaa meidät sinne ylimääräiselle käynnille ja miksi ei voinut sanoa syytä. Oli kuitenkin hetkeä aikaisemmin sanonut, että seuraavaksi tarkistus onkin 8 kk iässä ja silloin myös lääkärin tarkistus. En nyt viitsisi tämän takia soittaa terkkarille ja miten muotoilusin asian kohteliaasti. Mutta minulle jäi olo ettei kaikki nyt sitten olekkaan kunnossa ja se häiritsee
Eipä tuo nyt iso vaiva ole mennä neuvolaan mutta minua alkoi kotimatkalla häiritsemään miksi haluaa meidät sinne ylimääräiselle käynnille ja miksi ei voinut sanoa syytä. Oli kuitenkin hetkeä aikaisemmin sanonut, että seuraavaksi tarkistus onkin 8 kk iässä ja silloin myös lääkärin tarkistus. En nyt viitsisi tämän takia soittaa terkkarille ja miten muotoilusin asian kohteliaasti. Mutta minulle jäi olo ettei kaikki nyt sitten olekkaan kunnossa ja se häiritsee