NIIIIN hyviä löytöjä KIRPPIKSELTÄ TÄNÄÄN!!! (sis. kuvat)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras ap";24403920]Ei Chef...tämä nimenomaan EI OLE lakkatakki, vaan sellainen kurapuku, jossa on fleecevuori. Pehmeä päälyskangas joka pitää vettä ja vuori fleeceä. Vaikea selittää, mutta juunou? :D[/QUOTE]

Ai...no siinä tapauksessa :D :D :D

Meidän lähikirpparilla on todella paljon käyttämättömiä tai hieman käytettyjä kenkiä myynnissä. Vaikka ja mitä löytyy, ongelma vain, että mun kinttu on kokoa 36 ja sitä ei paljoa löydy :(

Jos haluaa panostaa kenkiinsä (kyse ei siis ole kirpparista), mutta saada silti normaalia hintaa halvemmalla laadukkaita korkkareita, suosittelen Korkkari37:aa. Korkkari 37 - Naisten jalkineiden n

Alkuperäinen kirjoittaja epistä;24404099:
Tampereelta ei IKINÄ löydy noi halpoja ja hyviä. ainakaan minä en löydä.

Mä löysin tänään Tampereen kupeesta (siis kangasalasta) vaikka mitä halvalla, nkerrankin löyty 110/116cm poikien vaatteita halvalla! :)

Kivoja löytöjä olet tehnyt :) Itse kävin eilen kirpparilta ja en juuri mitään löytänyt, mutta totesin sielä taas että parhaat löydöt tekisi jos olisi itse kokoa 34-38, kenkä 37 ja olisi tyttö lapsi kokoa 80cm...
Mutta kun on itse kokoa valas (rv38..) ja lapset on poikia niin heikosti löytyy mitään...

Kivoja löytöjä!

Pikkusille onkii hirmu paljo kaikkee, mut sit taas näile isommille 128-140cm ei tunnu, ainakaa tääl, löytyvän oikee mitää.

Mut tänää nyt sain kuitekii
-kaks toppahaalaria (eri kokoja, ehjät siistit),
-ihan uuden näköinen valkoinen karvareunus toppatakki,
-3 pyöräilykypärää,
-kumpparit,
-paita äidille,
-4 pehmoa (pien keräilee kirahveja, niitä siis 2 ja piti isommillekii sit jotain kattoo)
-1 kirja
-1 mikä lie dvd elokuva

23e meni noihin

[QUOTE="mievaa";24406046]on kiva myydä toisille tarpeeseen. Mutta paha mieli tuli, kun myin kasan leluja edullisesti, niin viikon päästä ne oli toisessa pöydässä kalliimmalla :([/QUOTE]

Ei kannata pahoittaa mieltään, vaikka ymmärrän kyllä, että siinä pakkaa väkisinkin niin käymään.

Loistava löytö kerrassaan! Tytöille löytää niin hyvin! Pojille ei enää yli 86 cm koossa meinaa löytyä yhtään mitään hyväkuntoista. Joskus tosi harvoin löydän itsepalvelukirppikselta jonkun pöydän jossa on pojan kokoisia (98) hyväkuntoisia vaatteita, silloin ostan melkein pöydän tyhjäksi. Kaksi viikkoa sitten löysin sellaisen pöydän. Oli melkein iskemättömiä Vikingin talvikenkiäkin halvalla, juuri pojan tulevaa kokoa, ja kaksi villahaalaria, P.O.P:in toppahattu, housuja ja paitoja yms., silloin kyllä pompin riemusta!

Yhteistyössä