Niin kehuttu,mutta hieman jää kyllä testissä toiseksi minun mielestäni Pallas. Miten sinä asian näet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "testit"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Itse olen liputtanut aina CybexP puolesta, mut näin kun noita kahta katsoo niin ei kyllä vakuuta.
Ihmeellisesti lätee koko CybexP penkki ihan kuin irti kokonaan.

Siis sehän on juuri hyvä asia että istuin lähtee mukana, kaikkein vaarallisin on juuri sellainen joka pysyy paikallaan ja retkauttaa lasta siis pahiten. Tuo on hyvä asia vaikka hurjalta näyttääkin. :/

Kyllä tuo pysyykin vaikka paljon periksi antaakin.
Sen kuuluu siis lähteä lapsen perässä eli antaa myöten töremäyksessä, ei irrota kokoaan kuten ei tuossakaan tee. Luuletteko ettei tuota olisi kielletty jos lähtisi IRTI. :D
Tuohan on parhaimmistoa. :)

Tuo toinen sensijaan. :O

Varsinkin kun kattoo noita yläpuolelta otettuja nii ottasin ton cybexin noista. Toisessa menee melkei niskat poikki. Tosin mä taidan enempi vielä kallistua kiddyn uusimman puoleen vielä cybexistäki :)

Molemmat saanut hyviä arvosanoja eli yhtä hyviä,mutta kuvat ei puhu pallaksen puolesta kyllä. Ja jos katsoo miten se lapsi nousee sieltä palkon takaakin, hyvä että ei lipsahda kokonaan ulos niin voiko olla turvallinen. itse ottaisin ehdottomasti tuon Römerin noista.
En ole aikaisemmin tutustunut koko Römeriin vaan huomasin sen nyt vasta. Römerin kaukalothan on ihan erityisluokkaa eli parhaimmistoa, muihin verrattuna. testit osoitti sen myös.

Yhteistyössä