Niin no justiinsa juu.... (hunajasta)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hömp
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hömp

Vieras
Mies sai joltain asiakkaalta purkillisen hunajaa ja minä olen sitten "syönyt" sen teen seassa. Purkki alkaa vähitellen tyhjeneen ja ajattelin kaupassa, että katson uutta hunajapurkkia itselleni.

Mutta mitä hittoo?!?! Siis ne purkithan maksaa yli 4 euroo!!! Eihän tälläinen nuukaileva hoitovapaalla oleva kotiäiti raaski maksaa hunajasta sellaisia summia.

Kotona sanoin miehelle niin se tuumasi vain, että no mene ja kerää itse hunajat, jos tuntuu että se on helppookin hommaa.

JOOJOO!!! :D :D :D

Isäni selitti, että hunajan hinta vaihtelee sen mukaan, että miten hyvin on mehiläisiä ja näin ollen hunajaa saatavilla.

En vaan taida raaskia ostaa. :(
 
Niinhän se maksaa, mutta on paljo terveellisempää ja parempaa teen kans kuin sokeri.

Meillä kuluu aika paljo hunajaa, ku joka päivä teetä juodaan hunajan kera. 7-9? kilohinta tuolla mitä käytetään...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Orion:
Niinhän se maksaa, mutta on paljo terveellisempää ja parempaa teen kans kuin sokeri.

Meillä kuluu aika paljo hunajaa, ku joka päivä teetä juodaan hunajan kera. 7-9? kilohinta tuolla mitä käytetään...

Niin minä en käytä sokeria teen seassa, mutta ehkäpä just sillä toi hunaja teen seassa on maistunutkin tosi hyvälle. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja hömp:
Mies sai joltain asiakkaalta purkillisen hunajaa ja minä olen sitten "syönyt" sen teen seassa. Purkki alkaa vähitellen tyhjeneen ja ajattelin kaupassa, että katson uutta hunajapurkkia itselleni.

Mutta mitä hittoo?!?! Siis ne purkithan maksaa yli 4 euroo!!! Eihän tälläinen nuukaileva hoitovapaalla oleva kotiäiti raaski maksaa hunajasta sellaisia summia.

Kotona sanoin miehelle niin se tuumasi vain, että no mene ja kerää itse hunajat, jos tuntuu että se on helppookin hommaa.

JOOJOO!!! :D :D :D

Isäni selitti, että hunajan hinta vaihtelee sen mukaan, että miten hyvin on mehiläisiä ja näin ollen hunajaa saatavilla.

En vaan taida raaskia ostaa. :(

Jos mun tekee jotain mieli enkä raaski ostaa sitä niin ajattelen asiaa eri lailla. Esimerkkinä nyt toi Hunaja ja 4 euroa.

- jos poltat tupakkaa niin päätät polttaa askin vähemmän jossain ajassa eli tavallaan sen askin hinnalla sit ostat sen hunajan.

- jos syöt suklaata niin 2 suklaalevyn hinnalla saat sen hunajan

-jos käyt kahvilla ulkona niin kahvi ja pulla on sen 4 euroo, mee yksi kerta vähemmän kahvilaan ja säästät sen hunajapurkin hinnan

- jos ei oikeasti ole mistä tinkiä niin toivo sitä hunajapurkkia vaikka synttärilahjaksi tai äitienpäivälahjaksi.

- jos miehellä ei ole varaa ostaa sulle lahjaksi sitä 4 euron hunajaa niin onneksi olkoon teillä on varmasti tosi hyvä liitto kun viitsit olla niin köyhän miehen kanssa. Teidän pitäää varmasti olla tosi onnellisi ja rakastuneita. Eikös raha korvaa rakkauden ja toisinpäin. Ja silloinhan se mies on valmis tekeen mitä vain sun eteen eli ehdota, että menee ihmisten pariin laulaan hattu kourassa ja eiköhän sieltä jossain vaiheessa irtoo se 4 eur siihen hunajapurkkiin.

Toivottavasti saat sen sun hunajan!

p.s. mä inhoon hunajaa muualla paitsi tobleronessa!

 

Yhteistyössä