H
hömp
Vieras
Mies sai joltain asiakkaalta purkillisen hunajaa ja minä olen sitten "syönyt" sen teen seassa. Purkki alkaa vähitellen tyhjeneen ja ajattelin kaupassa, että katson uutta hunajapurkkia itselleni.
Mutta mitä hittoo?!?! Siis ne purkithan maksaa yli 4 euroo!!! Eihän tälläinen nuukaileva hoitovapaalla oleva kotiäiti raaski maksaa hunajasta sellaisia summia.
Kotona sanoin miehelle niin se tuumasi vain, että no mene ja kerää itse hunajat, jos tuntuu että se on helppookin hommaa.
JOOJOO!!!

Isäni selitti, että hunajan hinta vaihtelee sen mukaan, että miten hyvin on mehiläisiä ja näin ollen hunajaa saatavilla.
En vaan taida raaskia ostaa.
Mutta mitä hittoo?!?! Siis ne purkithan maksaa yli 4 euroo!!! Eihän tälläinen nuukaileva hoitovapaalla oleva kotiäiti raaski maksaa hunajasta sellaisia summia.
Kotona sanoin miehelle niin se tuumasi vain, että no mene ja kerää itse hunajat, jos tuntuu että se on helppookin hommaa.
JOOJOO!!!
Isäni selitti, että hunajan hinta vaihtelee sen mukaan, että miten hyvin on mehiläisiä ja näin ollen hunajaa saatavilla.
En vaan taida raaskia ostaa.