Niin "petetty" olo :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pah
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pah

Vieras
Selvisi että miehellä puhelimessa naisen numero salanimellä ja tietenkin säikähdin että pettää.

No tämä nainen on oikeesti vain ystävä mistä mies ei ole kertonut mitään koska ei tiennyt miten mä suhtaudun. Oikeuttaako se salailuun? Eikö voi kysyä jos mietityttää.

Mä loukkaannuin syvästi. Mä oon luullu että me voidaan kertoa toisillemme kaikesta.
En ole mustaisukkainenkaan joten en ymmärrä miks mies ei oo voinu kertoa.

Joo..ihan mitätön pikku juttu mutta ei mulle.

Ehkä harmitonta, mutta ainahan tuollainen haiskahtaa jos on täytynyt "feikki-nimellä" pitää jotain salaisen kaverin numeroa puhelimessa...Meillä tulisi aikamoinen sanominen, jos tuollainen paljastuisi...Rehellisyys ennen kaikkea!

soita sille naiselle ja puhu siitä ystävyydestä ja ole niinkuin olisit aina tiennyt siitä. Sittenpähän selviää ja jos niillä suhde nainen saa tuta olevansa melko arvoton oman rinnalla..

Tuntuu olevan tuollainen melko yleistä. Liekö sitten pettänyt kuitenkin? Ennemmin kuitenkin mun mielestä kertoo, että moni mies ei koskaan kasva aikuiseksi, vaan vaimoltakin pitää pitää tuollaisia salaisuuksia pitää niinkuin vanhemmilta murrosiässä. Murrosikäiselle tuollainen "uhmaaminen" on normaalia. Aikuiselle miehelle ei. Itse olen miettinyt kuinka paljon keskenkasvuisuutta miehessä voi ja pitää sietää. Ei pikku juttu. Mutta en tiedä onko isokaan. Tyhmä kakara.

Ollaan tapeltu tästä nyt muutama päivä ja heidän välillään ei oikeesti ole mitään. Nyt tämän naisen nimi puhelimessa ihan sen oikealla nimellä. Ainut "salanainen" oli puhelimessa.Tää oli ainoa ketä en tuntenut.

On vaan jotenki nii karmee olo. Olenko mä niin kauhee ettei mies voi tollasta pikkujuttua mulle kertoa. Otin ihan liikaa itteeni tästä, mut minkäs tunteilleen voi.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ollaan tapeltu tästä nyt muutama päivä ja heidän välillään ei oikeesti ole mitään. Nyt tämän naisen nimi puhelimessa ihan sen oikealla nimellä. Ainut "salanainen" oli puhelimessa.Tää oli ainoa ketä en tuntenut.

On vaan jotenki nii karmee olo. Olenko mä niin kauhee ettei mies voi tollasta pikkujuttua mulle kertoa. Otin ihan liikaa itteeni tästä, mut minkäs tunteilleen voi.

täytyy puolustella miestä sen verran, et ite olen tehnyt vastaavasti mustasukkaisuuden pelossa. Ku mies aiemmin aiheettomasti mustis, ni en kertonu ihan vaa miespuolisistta ystävista ja että heitä nään jne, koska aattelin et aattelee et jotain muuta, vaikka vaan ystäviä.

Otin yhteyttä tähän naiseen ja varmistin asian. Pahoittelin häiriköintiä ja kysyin onko miehellä puhtaat jauhot pussissa sen naisen suhteen. Ihan tavallasia ystäviä ovat,tapasivat joskus vuosia sitten yhteisen tutun kautta ja silloin tällöin kyselevät toisiltan kuulumisia. Ja tämä nainenkin varattu.

Ja mies on kerran jäänyt kiinni seksiviesteistä toiselle naiselle, sen takia tästä niin iso haloo nousiki..tai multa nousi. Mies tajus ettei taaskaan ollu tätä kaveri juttua ajatellu loppuun asti. Mies on vähän pölkky muussakin asiassa, ei tajua miettiä toisen näkökulmasta.

Alkuperäinen kirjoittaja joo:

täytyy puolustella miestä sen verran, et ite olen tehnyt vastaavasti mustasukkaisuuden pelossa. Ku mies aiemmin aiheettomasti mustis, ni en kertonu ihan vaa miespuolisistta ystävista ja että heitä nään jne, koska aattelin et aattelee et jotain muuta, vaikka vaan ystäviä.

Tällätavoin mies ajattelikin. Ja oikeesti en ole mustasukkainen naispuolisista ystävistä, onhan minullakin miespuolisia ystäviä.
Mies myönsi olleensa ajattelematon.

Alkuperäinen kirjoittaja joo:

Tällätavoin mies ajattelikin. Ja oikeesti en ole mustasukkainen naispuolisista ystävistä, onhan minullakin miespuolisia ystäviä.
Mies myönsi olleensa ajattelematon.

loppu hyvin, kaikk ihyvin..

Onko kovin yleistä, että puolisot vahtaavat toistensa puhelimia? Tutkitaan keitä löytyy nimiluettelosta ja luetaan tekstiviestejä yms? Omasta mielestä täysin käsittämätöntä, että niin pitäisi toimia.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onko kovin yleistä, että puolisot vahtaavat toistensa puhelimia? Tutkitaan keitä löytyy nimiluettelosta ja luetaan tekstiviestejä yms? Omasta mielestä täysin käsittämätöntä, että niin pitäisi toimia.

En vahtaa 24/7. Tasan toinen kerta oli. Eka kerta olikin "aiheellista", tää toinen ei niin aiheellinen mut jotenki iski olo että mies salaa jotain. Ja mitään viestejä en lue, kurkkasin lokitiedot.
Ja mun puhelin ei ole mitenkään pyhä. Sitä saa tutkia mun puolesta vaikka naapurin jaakko :D
Mies usein käyttää mun puhelinta, mut miehelle sen puhelin on yksityinen, eikä ole ollut mitään intoa kaivella muutoin sitä.

Ei se tervettä oo, mut mustikset tekee sellasta.

Alkuperäinen kirjoittaja svsj:

Ei se tervettä oo, mut mustikset tekee sellasta.

ja petetyt ja kyllä sen ny arvaa kun pidetään puhelinta kun kippeetä mulkkua.

Toivottavasti tuossa ei ole takana mitään hämärää. Mutta ota huomioon, että ei se naikkonen olisi myöntänyt, jos sillä ja miehelläsi olisi sutinaa. Miksi ei? Siksi, että miehesi räjähtäisi siitä sille ja välit menis poikki.
Itse en jaksa miehen puhelinta penkoa. TYön puolesta sillä on siellä tietysti naistenkin numeroita, koska sattuu olemaan luottamusmies. Tekisin itseni pelleksi, jos rupeaisin soittelemaan niille...

ööh, voin omalta kohdaltani ainakin sanoa ja minä olin se pettäjä (17-vuotiaana)et mulla oli naisen nimellä miehen nimi, poikaystävä sit tutki mun puhelinta ollessani suihkussa ja huomasi tutun numeron(hänen tuttu)en tosi sänky hommia ollut tehnyt, mut muuten kylläkin pettänyt

Alkuperäinen kirjoittaja .:
Toivottavasti tuossa ei ole takana mitään hämärää. Mutta ota huomioon, että ei se naikkonen olisi myöntänyt, jos sillä ja miehelläsi olisi sutinaa. Miksi ei? Siksi, että miehesi räjähtäisi siitä sille ja välit menis poikki.
Itse en jaksa miehen puhelinta penkoa. TYön puolesta sillä on siellä tietysti naistenkin numeroita, koska sattuu olemaan luottamusmies. Tekisin itseni pelleksi, jos rupeaisin soittelemaan niille...

Mä näen miehestä heto jos valehtelee.Se ei vaan osaa sitä, onneks. Se eka kerta kun oikeasti oli jotain vilunkilua yritti ensin kieltää koko asian, mutta tajusi ettei kieltäminen auta.
Ei mua häritse vaikka olis sata naisen nimeä puhelimessa mutta jos salanimellä,tässä tapauksessa salasanalla, on naisen numero niin hälytyskellot alkaa soimaan.
Ja oikeasti en tutki miehen puhelinta. Kohta 6 vuotta yhdessä ja tämä oli toinen kerta.

Yhteistyössä