NIIN PETTYNYT OLO :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sAd
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sAd

Vieras
Toissa päivänä Gravidan testiin tuli selvä "roskishaamu".. mä elättelin jo toiveita, vaikka eihää niihin saisi uskoa. tänään apteekin omalla puhdas nega :/ ihan kamala olo :(:(

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
mutta eikö mulla pitäisi kuitenkin näkyä testillä kuin testillä, kun on 3pv myöhässä?

ei välttämättä, toisilla näkyy vasta paljonkin myöhemmin, testaa vaikka Gravidanilla uudestaan muutaman päivän päästä.

pakkohan se on odotella, jospa vaik edes täti tulis :/ Tossa Gravidan testissä näkyy jopa väriä, mut se on tehty jo silloin kun menkat oli 1pv myöhässä, apteekin oma tehty tänään ja ihan puhdas nega. harmi.

mä en tiennyt että niissä on jotain eroa :/

No nyt tiedät :hug: :) Älä vielä murjota, teet vaan uuden testin vaikka tänään Gravidanilla tai vaikka parin päivän päästä sillä Apteekin testillä.
Jos gravidan näytti pari päivää sitten jo haamua niin kyllä pitäis apteekin testissäkin ainakin haalea viiva näkyä parin päivän päästä.
Mutta jos sulla ei oo siinä kotona nyt kumpaakaa, niin suosittelen ostamaan uuden Gravidan:in testin, niin näät vahvistuuko viiva.

mutta eikö mulla pitäisi kuitenkin näkyä testillä kuin testillä, kun on 3pv myöhässä?

Ei kaikilla näy testissä ennenkun joskus, jos sittenkään. Siskolla tais olla viikkoja noin 8 ennen kun näkyi testissä.
Tee vielä yksi testi ja jos testi on nega, eikä menkkoja kuulu, soita terveyskeskukseen.

Yhteistyössä