NIIN SURULLISTA :´(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ITKETTÄÄ
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja sinna:
Mut miksi sillä jalat oli paketissa?? Luulin et sille tuli joku sairaus.... kamalaa....

Siis ettekö osaa lukea,englantia???

Todella paha mieli tuli kyllä tuosta videosta!Miksi lasten annetaan olla tollasilla ihmisillä?!

itku tuli :'( :'( :'( pieni kaunis tyttö parka joutu kovan kohtalon uhriksi ...kyllä olis taas kirveelä töitä |O |O |O tyttö muistutaa kovasti kasvon piirteiltään meijän kuopusta joka on nyt 2v :heart: :heart: kovasti toivon tytön isälle voimia käydä läpi tämä murheelinen menetys :'( :'( :hug: :hug:

ei oikein osaa enään sanoo mitään kosketti paljon ja herkkä kun olen ni :'( :'(

mua alkaa niin ahdistaa tollaset.. ja niinkuin joku kirjoittikin niin miettikää, tälläkin hetkellä monet pienet joutuvat kokemaan tuollaista vääryyttä :'( aivan kamalaa... vetää hiljaiseksi. pienet viattomat ihmiset.... :'(

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mua alkaa niin ahdistaa tollaset.. ja niinkuin joku kirjoittikin niin miettikää, tälläkin hetkellä monet pienet joutuvat kokemaan tuollaista vääryyttä :'( aivan kamalaa... vetää hiljaiseksi. pienet viattomat ihmiset.... :'(

tätä tapahtuu suomessa.
JA
toiminta sosiaaliviranomaisilla sama.

lasta pidetään kotona niin kauan kun mahdollista...
tarkoittaa sitä, että puututaan kun on liian myöhäistä..
vanhemilla on suurempi oiekeus lapseen kun lapsella oikeus hyvään elämään ja ylipäänsä elämään.

Alkuperäinen kirjoittaja Panthera leo:
http://www.youtube.com/watch?v=UEpiZueC6qw&

Toinen näkökulma asiaan. Mikä onkaan totuus? :/

Sori nyt, vähän vanha ketju mutta tuossa oli toinen aloitus..

mutta tuo video.... ihan uskomatonta.. kalastelee sääliä.. :headwall:
Suloinen pieni tyttöparka..

Eiköhän se totuus ole päivänselvä...

Yhteistyössä