NIIN SURULLISTA :´(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ITKETTÄÄ
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Totta.

Mutta tässäkin tarinassa on kaksi puolta jotka on tuolla youtubessa esitetty "hyvin vakuuttavasti" molemmat. Että tiedä sitten kuka on syyllinen...

Karmea kohtalo tuollakin pikkutytöllä. Kuten Baby Gracella ja monilla, monilla muilla pienokaisilla:(

Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:
siis mitä tolle tytölle kävi..en tajuu

Sen tytön äidin uusi miesystävä potkaisi tyttöä vatsaan niin kovaa, että tyttö kuoli. Tytön oma isä tuli vähän sen jälkeen sodasta ja joutui hautaaman rakkaan tyttärensä. Luulen, että videot on tytön oikean isän tekemiä.

Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:
no huh huh..ja miksköhän potkaisi?!

No varmaan lapsi on kiutellut tms. Oli kai se äitikin pahoinpidellyt lasta kun molemmat sai lähes 30 vuoden vankilatuomion. Pariin otteeseen lapsi määrättiin isoäidin huostaan, mutta aina palautettiin omalle äidilleen.

NAPASAARA;
Tytön äidin uusi mies pahoinpiteli lasta säännöllisesti, mutta siitä huolimatta asiaan ei puututtu. Lopulta mies potkaisi tyttöä vatsaan niin kovaa että lapsi menehtyi. Siinä videon sisältö lyhyesti.

Alkuperäinen kirjoittaja sinna:
Hyi hemmetti. Ja kuinka paljon on lapsia maailmalla jotka kokee saman kohtalon. Kyllä oli kirveellä töitä. Tuli kyllä tälle päivälle kamala fiilis....

Eikä vain tuolla kaukana maailmalla vaan ihan täällä kotiSuomessa,vaikka mun naapurissa,tai sun naapurissa...

Alkuperäinen kirjoittaja sinna:
Hyi hemmetti. Ja kuinka paljon on lapsia maailmalla jotka kokee saman kohtalon. Kyllä oli kirveellä töitä. Tuli kyllä tälle päivälle kamala fiilis....

Tässäpä mun ajatus myös... Hirvittää kuvitella niiden lasten tuskaa ja pelkoa, jotka kokevat tuollaista parhaillaan.

Tyttöä oli pahoinpidelty, molemmat jalat poikki ja jotain muutakin oli. Yhdessä kuvassa iso mustelma poskella ja silmässä joku vaurio.

Miten jotkut ihmiset voi olla niin julmia? Tuhota pienen lapsen elämä tuolla lailla. Miksei voitu ajoissa sijoittaa tyttöä muualle?

Yhteistyössä