V
Viblsp
Vieras
No hoh. Ihmettelin jo ennen sitä koevapauden alkamista, miksi monta kertaa vankilasta karannut kolmoismurhaaja päästetään koevapauteen. Tulee varmaan halvemmaksi, kuin vankilassa pitäminen? :headwall:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja aaargh:just uutisissa haastateltiin jotain vankilanjohtajaa, joka sanoi että se häiskä voi päästä tämänkin tempauksen jälkeen lopullisesti vapauteen heinäkuussa. jos ei tee tän "loman" aikana mitään sellaista, josta joutuu samantien takaisin linnaan. ts. murhaa jonkun kylmäverisesti. mutta jos on ihan nätisti, ehkä ryöstää vaikka jonkun kiskan ja noin, niin pääsee heinäkuussa vapaaksi!
siis voi jumalauta että mä vihaan tätä suomen oikeuslaitosta! eihän tässä ole mitään päätä eikä häntää!!!!!!
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Eikö tuo ollut aika oletettavaa? = )
Alkuperäinen kirjoittaja Swing:Mistä se nyt sitten tarkalleen karkasikaan ja koska?
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:itseasiassa voi ollakkin, mistä mä sen tiedän... kuten tekään ette voi tietää onko valjakkala muuttunut mies =)
Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:Anna-Emilia Simniceanu (tms) luuli myös että hänen murhaaja-poikaystävänsä on muuttunut. Puolustelikin tätä kovasti netin keskustelupalstoilla, ja haukkui muut keskustelijat siinä sivussa...mutta niin vain kävi, että mies tappoi sitten hänetkin. Se siitä muuttumisesta.
Ei ne pahimmat paskiaiset koskaan muutu, ei ne sopeudu yhteiskuntaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Minä en välttämättä usko Valjakkalan olevan ainakaan kellekään mammapalstailaiselle suoranainen uhka.
Ainakaan kovin monelle meistä.