Nimestä Mariaana

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Prinsessa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ihan kiva nimi, mutta laittaisin mieluummin Marianna. Näyttää jotenkin oudolta kirjoitettuna tuo Mariaana. Ja saat varmaan selitellä, eii ei Marjaana, eii ei Marijaana...
 

Yhteistyössä