Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja pieni sydän:Alkuperäinen kirjoittaja pieni sydän:Keksiikö joku mulle :wave:
Eipä taida mulle uutta nimeä tulla
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:Alkuperäinen kirjoittaja pieni sydän:Alkuperäinen kirjoittaja pieni sydän:Keksiikö joku mulle :wave:
sinullehan se Pinkie Pie sopisi![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pieni sydän:Alkuperäinen kirjoittaja pieni sydän:Keksiikö joku mulle :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja Täydellinen Nainen:Aha, no ei sitten, mie en enää leiki teijän kaa... :xmas: :'(
Alkuperäinen kirjoittaja Mamitzu06:Entä mä? :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Mamitzu06:Entä mä? :ashamed:
Kamikatze
Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:Alkuperäinen kirjoittaja pieni sydän:Alkuperäinen kirjoittaja pieni sydän:Keksiikö joku mulle :wave:
YhteenSydämeenEiMahduKahtaÄmmää
Alkuperäinen kirjoittaja Täydellinen Nainen:Aha, no ei sitten, mie en enää leiki teijän kaa... :xmas: :'(
Alkuperäinen kirjoittaja pehmix:Alkuperäinen kirjoittaja Mamitzu06:Entä mä? :ashamed:
Ghettostarzmotha? (ihan vaan nimimerkin perusteella)
Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:Alkuperäinen kirjoittaja Häjy Emäntä:Mulle kans :wave:
Niskavuoren Heta
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Mulle kanssa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja seropi:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Mulle kanssa![]()
pyhimyswannabe
Alkuperäinen kirjoittaja Sarmiina::wave: mieki tahron!![]()