M
miettiväinen
Vieras
Mitä mieltä olet nimestä Milja? Kun mun mielestä olisi kiva laittaa lapselle joku kaksi osainen nimi, ei kuitenkaan ihan tavallinen (anna-maija, iida-liisa...). Kuulostaisko esimerkiksi Milja-Stiina miltään?