Nimiasiaa..

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tigru87
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Tigru87

Aktiivinen jäsen
10.09.2006
3 121
0
36
elikkäs eilen jo kyselin nimiehdoituksia meidän tulevalle poikakisulle. :heart: Sain paljon ehdoituksia, joten poimin niistä parhaimmat. Nyt haluaisin teidän mielipiteitä seuraavista nimistä:

-tigru
-laku
-simba
-elvis
-hugo
-hippu
-sisu
-pörrö
-takku
-neve
-naksu
-pepi

Valitkaa omasta mielestänne näistä paras.. Kiitos ja kumarus
k020.gif
 
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäreä äitikans:
Alkuperäinen kirjoittaja Villivadelma:
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäreä äitikans:
Takku! (edellyttäen että morna on pitkäkarvainen :D )

MORNA!Siinäpä vasta ihana nimi! :D Takku on kans hauska.

Mornaa mä eilen ehdotin :D mutta ei päässy listalle... :whistle:

ihan hauska nimi, mut jotenkin ei vaan tuntunut sopivalta.. :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tigru87:
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäreä äitikans:
Alkuperäinen kirjoittaja Villivadelma:
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäreä äitikans:
Takku! (edellyttäen että morna on pitkäkarvainen :D )

MORNA!Siinäpä vasta ihana nimi! :D Takku on kans hauska.

Mornaa mä eilen ehdotin :D mutta ei päässy listalle... :whistle:

ihan hauska nimi, mut jotenkin ei vaan tuntunut sopivalta.. :ashamed:

No en mä nyt siitä loukkaantunut... Nimi on tärkeä asia. :)
 

Yhteistyössä