elikkäs eilen jo kyselin nimiehdoituksia meidän tulevalle poikakisulle. :heart: Sain paljon ehdoituksia, joten poimin niistä parhaimmat. Nyt haluaisin teidän mielipiteitä seuraavista nimistä:
-tigru
-laku
-simba
-elvis
-hugo
-hippu
-sisu
-pörrö
-takku
-neve
-naksu
-pepi
Valitkaa omasta mielestänne näistä paras.. Kiitos ja kumarus
-tigru
-laku
-simba
-elvis
-hugo
-hippu
-sisu
-pörrö
-takku
-neve
-naksu
-pepi
Valitkaa omasta mielestänne näistä paras.. Kiitos ja kumarus