nimiasiaa

Alkuperäinen kirjoittaja Elämänlähde:
Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:
Nätti nimi :)

mitäs teille muuta kuuluu?? voi kun kerkeis joskus näkemään :hug:

Voi, remonttia, remonttia... ja sen myötä kiirettä ja kiirettä...
Muuten tälläistä tavallista... isot koulussa ja mie ja pikkutytöt kotona.

Mitäs teille? Ja sinne kulmille muutenkin?

eipä kummempia, töitä, vapaata, ja tavallista touhua, =) =) olen kyllästynty tähän taloon ja suunnitelmissa on muuttaa muualle ;)

Jep, jep.
Aiotteko hylätä koko kaupungin, vai muuttaa vaan siellä alueella?

Mie en tiiä... silloin alkuun mie olin ihan "hoo-moilasena", enkä ois tahtonut sieltä kaupungista muuttaa pois, vaikkakaan en siinä talossa kyllä viihtynyt järin hyvin :ashamed: , mutta nyt pelkkä ajatus siitä, että edes asuisin keskellä kaupunkia... Hui!
Mie oon tykkääntynyt tänne maalle olemaan :) , vaikka onhan tää vähän keskellä ei mitään... mutta silti.

Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:
eipä kummempia, töitä, vapaata, ja tavallista touhua, =) =) olen kyllästynty tähän taloon ja suunnitelmissa on muuttaa muualle ;)

Jep, jep.
Aiotteko hylätä koko kaupungin, vai muuttaa vaan siellä alueella?

Mie en tiiä... silloin alkuun mie olin ihan "hoo-moilasena", enkä ois tahtonut sieltä kaupungista muuttaa pois, vaikkakaan en siinä talossa kyllä viihtynyt järin hyvin :ashamed: , mutta nyt pelkkä ajatus siitä, että edes asuisin keskellä kaupunkia... Hui!
Mie oon tykkääntynyt tänne maalle olemaan :) , vaikka onhan tää vähän keskellä ei mitään... mutta silti.

en tiiä, kaikki käy, mun koko tulevaisuus on ihan auki vielä... mutta ehkä vain tässä lähistöllä esikoisen koulun takia. =)

Yhteistyössä