mitä olette mieltä nimestä Viola? mä olen niin tykästynyt että jos joskus saisin tytön niin antaisin ton nimen hänelle. mutta tuleeko siitä liikaa mieleen se valion viola juustot?? =)
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:Nätti nimi![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Elämänlähde:Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:Nätti nimi![]()
mitäs teille muuta kuuluu?? voi kun kerkeis joskus näkemään :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja Elämänlähde:eipä kummempia, töitä, vapaata, ja tavallista touhua, =) =) olen kyllästynty tähän taloon ja suunnitelmissa on muuttaa muualle![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:Alkuperäinen kirjoittaja Elämänlähde:eipä kummempia, töitä, vapaata, ja tavallista touhua, =) =) olen kyllästynty tähän taloon ja suunnitelmissa on muuttaa muualle![]()
Jep, jep.
Aiotteko hylätä koko kaupungin, vai muuttaa vaan siellä alueella?
Mie en tiiä... silloin alkuun mie olin ihan "hoo-moilasena", enkä ois tahtonut sieltä kaupungista muuttaa pois, vaikkakaan en siinä talossa kyllä viihtynyt järin hyvin :ashamed: , mutta nyt pelkkä ajatus siitä, että edes asuisin keskellä kaupunkia... Hui!
Mie oon tykkääntynyt tänne maalle olemaan, vaikka onhan tää vähän keskellä ei mitään... mutta silti.
Alkuperäinen kirjoittaja Elämänlähde:ja mikä tohon Viola nimeen sopisi toiseksi nimeksi?? muuta väliä ei ole mutta pitäisi alkaa myös V-kirjaimella =)
Alkuperäinen kirjoittaja merianna:Alkuperäinen kirjoittaja Elämänlähde:ja mikä tohon Viola nimeen sopisi toiseksi nimeksi?? muuta väliä ei ole mutta pitäisi alkaa myös V-kirjaimella =)
Viola Veronica, Viola Vanamo, Viola Vellamo, Viola Vilhelmiina?