Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja TP:Alkuperäinen kirjoittaja Estu:Kreeta/Kreetta...?
Ei ku Hania ;-D
Alkuperäinen kirjoittaja BlingBling:Alkuperäinen kirjoittaja Kifa:Kerttu on kaunis nimi ja sentään perinteinen (siitä sitäpaitsi povataan jo uutta muotinimeä lähivuosina) kun taas joissain Kaisissa ja Kiisassa on selvä väkisin väännetyn "erikoisnimen" maku.
Vai Kaisi ja Kiisa..Huh huh!![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Alkuperäinen kirjoittaja ..:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Tykkään itse juuri eniten tuosta Kertusta, onko se jotenkin hassu nimi?
Anteeksi, ei mun ollut tarkoitus millään lailla loukata mutta itse olen vanhainkodilla töissä ja joka toisen mummelin nimi on Kerttu, jotenkin kuulostaa hassulta että nykypäivänä lapsi saa Kerttu nimen![]()
Musta on IHANA kun nää vanhat nimet palaa pikkuhiljaa nimilistoille :heart: En olekaan koskaan tykänny näistä muotinimistä...
Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku Taikinaterapia:Alkuperäinen kirjoittaja BlingBling:Alkuperäinen kirjoittaja Kifa:Kerttu on kaunis nimi ja sentään perinteinen (siitä sitäpaitsi povataan jo uutta muotinimeä lähivuosina) kun taas joissain Kaisissa ja Kiisassa on selvä väkisin väännetyn "erikoisnimen" maku.
![]()
No onpas taas aikuismaista kommentointia :/ .
Kummityttöni on Kiisa ja tunnen parikin Kaisi-nimistä tyttöä. Ihan normaaleja nimiä.
Alkuperäinen kirjoittaja BlingBling:Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku Taikinaterapia:Alkuperäinen kirjoittaja BlingBling:Alkuperäinen kirjoittaja Kifa:Kerttu on kaunis nimi ja sentään perinteinen (siitä sitäpaitsi povataan jo uutta muotinimeä lähivuosina) kun taas joissain Kaisissa ja Kiisassa on selvä väkisin väännetyn "erikoisnimen" maku.
![]()
No onpas taas aikuismaista kommentointia :/ .
Kummityttöni on Kiisa ja tunnen parikin Kaisi-nimistä tyttöä. Ihan normaaleja nimiä.
No jokainen tykkää mistä tykkää,mutta onhan nuo oikeesti ihan karseita nimiä!!
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Herttakin on ihana nimi ja ehdotin sitä miehelle, mut senkin tyrmäs ihan täysin. Saas nähdä syttyykö meillä vielä sota, kun helatorstaina pitäis kastaa eikä päästä yhteisymmärrykseen. Mut alan taisteleen tuon Kertun puolesta, sillä tuo lapsi näyttääkin ihan Kertulta.
Alkuperäinen kirjoittaja anve:Miten ois Saana?